Hvilke bleier foretrekker du?

Libero touch! den eneste jeg synes holder seg relativt tørr også om natta og som ikke lukter rart eller klistrer seg inntil huden på junior. Har faktisk aldri sjekket prisen på bleiepakka Men har begynt å handle bleiene på kiwi
 
Liker best Libero Touch. Men nå bruker vi de og Kiwis nye Lille Go' om hverandre. Ikke det at jeg egentlig liker Lille Go' sine, men vi har nå en pakke vi må bruke opp for jeg er for lat til å ta de med og bytte dem :p
Får kanskje gi Rema sine en ny sjangs nå som hun er større. Touch blir dyrt i lengden!
 
Til storesøster på 3 år har vi brukt first price og Coop sine. Syns dei funka bra, men til lillebror har vi valgt tøybleier. I hovudsak lommebleier då dei er lette å tilpasse til barnet. Bruker eingangsbleie om natta foreløpig :)
 
Rema 1000 sine liker vi best. Merker ikke så stor forskjell på de og de dyrere merkene. Pampers er også bra, Libero touch synes jeg blir litt tykk og klumpete. Har også prøvd billig bleiene Lillego, men de hadde en veldig merkelig lukt.
ja den luktenm har jeg lest mange kommentarer om på demmers facebookside :(
 
Her går det i Coop til negge to :)
Men eldstemann må prøve et annet merke når vi har brukt opp bleiene hans, våkner våt om morgenen innimellom.
Veldig fornøyd med de til minstemann da :)
 
Bruker Coop og Libero Comfort. Liberoen på natta fordi den har vært tørrest, men merker lite forskjell nå når jeg glemmer det :)
 
Bruker pampers :) har prøvd libero, men likte ikke passformen. Har også brukt rema sine, men han tisser nesten alltid gjennom, så de er vi ikke fornøyde med!
 
Me bruka mest Pampers og rema om nattå. Men ser jo at Pampers sine pusta bedre då det er netting/hol i bleia. Det er det verken på rema 1000 eller dei nye til kiwi
 
fikk rabattkupong fra coop nå på Liberotuch, så sist vi handlet havnet en pakke i kurgen :p
Men jises så dyre de er!! vanvittig :(
 
Vi bruker både first price, de fra rema og de nye fra kiwi. Synes alle tre fingerer godt!:)
 
Pampers
 
Liker best Libero touch, men som så mange andre så syntes jeg de er skremmende dyre! Så veksler litt mellom de, libero comfort, rema 1000 og Coop sine. Var veldig fornøyd med Coop sine til storebror[emoji4]
 
Back
Topp