Hvilke bleier foretrekker du?

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Liker dere Pampers? Libero? Eller kanskje er det et billigmerke dere syns er best?
Jeg elsker Libero Touch, men jeg syns det blir for dyrt å bruke de, så vi kjører med Coop's sine for tiden. Hva brukere der?
 
Nei, handler på Meny der to pakker koster 79 :) har ikke Kiwi så nære, men Meny kjører kjæresten forbi daglig :)
Å ja, 2 for 79 hørtes ikke sååååå farlig ut.. :)
Vi har bare coop extra og rema 1000 der jeg bor. Samboer jobber på Steinkjer da, og der har vi jo kiwi, men han gidder ikke å kjør innom for det når det fungerer med coop sine bleier og.... blir jo litt prisforskjell... :(
 
Å ja, 2 for 79 hørtes ikke sååååå farlig ut.. :)
Vi har bare coop extra og rema 1000 der jeg bor. Samboer jobber på Steinkjer da, og der har vi jo kiwi, men han gidder ikke å kjør innom for det når det fungerer med coop sine bleier og.... blir jo litt prisforskjell... :(
Liten prisforskjell der ja ;) hadde godt kunne tenkt meg at andre fungerte her og. Blir dyrt i lengden. Men har testet flere og ikke vært fornøyd :p
 
Vi bruker stort sett Rema 1000 sine :) Bruke Libero før, men nå syns jeg det ikke er noen stor forskjell på de utenom prisen! Og der vinner Rema altså ;)
 
Vi bruker stort sett Rema 1000 sine :) Bruke Libero før, men nå syns jeg det ikke er noen stor forskjell på de utenom prisen! Og der vinner Rema altså ;)
ja uten tvil :) hva koster det per bleie på rema? vet du det?
Jeg syns det er så synd at coop fjernet bleieavtalen -10kr på alle bleier... den var konge :(
 
ja uten tvil :) hva koster det per bleie på rema? vet du det?
Jeg syns det er så synd at coop fjernet bleieavtalen -10kr på alle bleier... den var konge :(

Tror det er 0,50 kroner, så ganske stor forskjell i forhold til Libero som ligger på rundt 2 kroner?!
 
Tror det er 0,50 kroner, så ganske stor forskjell i forhold til Libero som ligger på rundt 2 kroner?!
oh ja :eek: jeg husker ikke hverken pris eller antall i coop sine pakker, men vi må vel handle ikveld så skal sjekke da :)
 
Bruker Libero, både comfort og touch. Har prøvd rema og pampers, men liker dem ikke.
 
Tøybleier! :p
Og libero touch på natta av og til ;)
 
Coop[emoji4][emoji4]
 
Libero touch, evt comfort. Prøvd rema, de var ok helt til han tisset mye, da ble de fuktige på utsiden.

Kjøper touch på meny eller rema, de går inn i Æ-appen. Selv om bleiene er billigst på Meny, blir det dyrere der, for vi får med oss så mye annet rart vi egentlig ikke sku ha[emoji6]
 
Libero touch, evt comfort. Prøvd rema, de var ok helt til han tisset mye, da ble de fuktige på utsiden.

Kjøper touch på meny eller rema, de går inn i Æ-appen. Selv om bleiene er billigst på Meny, blir det dyrere der, for vi får med oss så mye annet rart vi egentlig ikke sku ha[emoji6]

Åh så luurt!! [emoji1] det er jo 10% det
 
Rema 1000 sine liker vi best. Merker ikke så stor forskjell på de og de dyrere merkene. Pampers er også bra, Libero touch synes jeg blir litt tykk og klumpete. Har også prøvd billig bleiene Lillego, men de hadde en veldig merkelig lukt.
 
Back
Topp