Hvilke bleiemerker bruker dere ? Og størrelse?

Lillebror er 8 kg og bruker str 3. Vi har vært innom Lillego, rema og libero. Liker rema sine best til nå, de er myke og ingen lekkasje. Libero er nesten like myke, men lukter veldig kjemisk med en gang han tisser så jeg bytter hele tiden selv om det er bare noen dråper fordi jeg takler ikke lukta. Gleder meg til jeg har brukt opp de to pakkene jeg kjøpte [emoji85] til storesøster elsker jeg lillego, så blir kjipt å måtte legge handleturen innom rema bare etter bleier til mini.
 
Nå prøver vi å bruke opp bleiene vi har fått [emoji28]
Endelig bruker hun str 2 [emoji85]
 
12 uker, 4 kilo og bruker Libero størrelse 2 ☺
 
Vil bare tipse dere med guttebabis i tilfelle dere ikle vet det. For å unngå lekkasje må tissen ligge nedover i bleien.
 
Vil bare tipse dere med guttebabis i tilfelle dere ikle vet det. For å unngå lekkasje må tissen ligge nedover i bleien.

Vi legger tiss ned, strammer bleien, sjekker folder og kanter, men fortsatt tisses det utenfor mange netter [emoji849]
 
Gutt 8 uker veier 5,7kg bruker nr 3, liker Rema 1000 og Coop sine billig bleier og har ikke tisset utenfor enda *bank i bordet*
 
Prøvde fsktisk libero str 4(!)idag, da hun har begynt å bæsje gjennom libero touch str 3.. Str 3 strammet litt ved lårene.. Hun er ikke så liten lenger:p
 
Bruker str 1 av Pampers sin...brukt Libero sin str 1 nå siste uka,og synes kanskje den er bedre [emoji848]frøkna er 9 uker og 4,8 kg ca nå...så må vel over på str 2 straks [emoji56]
 
Nokon som kan oppdatere her på dagens bleietype & størrelse? Er litt usikker på om me skal prøve noke nytt.

Edit: Sto først blodtype [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Last edited:
Nokon som kan oppdatere her på dagens blodtype & størrelse? Er litt usikker på om me skal prøve noke nytt.

Blodtype kan jeg ikke hjelpe deg med :p

Men vi bruker Libero nr 2, hun er 3 mnd 1 uke og 5.5 kg. Kan nok snart gå opp en str, men blir på 2 til vi må opp siden det er da de går opp mye i pris.
 
Min er 3mnd + 1 uke. Ved 2 mnd alder prøvde jeg størrelse 3, men han svømte i dem.

Frem til forige uke brukte vi kun størrelse 2. Men nå har jeg startet å bruke størrelse 3 om natten og til bilturer, da der eller tyter masse bæsj oppover ryggen når han bæsjer sittende :nailbiting:

Bruker forsatt libero eller libero touch. Men i forrige uke hadde jeg glemt bleier når jeg var på helsestasjon og fikk da en Lillego bleie. Ble positivt overasket, følte den passet bedre og følte den var like våt/tørr som libero sine etter han hadde tissa.

Noen med lillego erfaringer? Er de bra? Holder de lenge? Siden de er så billig blir jeg litt skeptisk :eek:

Mange snakker godt om Coop sine. Er dere forsatt fornøyd? Noen som hadde orket å tatt set bryet med å ta bilde av en og vise hvordan de ser ut :D?
 
Jenta vår er snart 3 mnd og tre uker gammel, nærmer seg nok 7 kg og vi bruker libero comfort str 3 og pampers babydry str 3 om hverandre :)Likte lillego-bleiene veldig godt, men vi bor langt unna kiwi-butikk så sjelden vi får handla de. Coop sine er de eneste hun har tisset gjennom. Der rant det ut på siden opp mot ryggen med en gang hun tisset etter å ha fått den på alle gangene vi prøvde den :confused:
 
Libero touch str 3 her, men med en del eksplosjoner i det siste så har jeg tenkt tanken på å teste str 4 (3mnd og 2uker)
 
Vi bruker fortsatt änglamark, eeeelsker dem! Billige (billigste man går kjøpt tror jeg?), ikke et eneste utslett og høye i ryggen :)
Han var 6650g for en uke siden og har brukt str 4 ca en uke før det, de går egentlig fra 7 kg men de passa veldig bra :)
 
Tror vi får kjøpe inn litt forskjellig og prøve ut fremover nå som hun skal ut av billig-Liberobleiene :)
 
Back
Topp