Hvilke bleiemerke tenker dere å bruke?

De første mnd bruker vi libero igjen..også var vi veldig fornøyd med firstprise sine når storebror var eldre:) litt morsomt å tenke tilbake på den massive bleieskiftingen vi hadde på han de første dagene..vi skiftet så fort streken skiftet litt farge både dag og natt...brukte sikkert 20 stk i døgnet...:p denne gangen roer vi nok litt ned på tissebleier(han tisset litt med engang han fikk ny bleie,men den var nesten ikke våt)..

[emoji28] Var litt forskjell på nr 1 og 2 her og! Jeg skiftet aldri på nr 2 på natta hvis han ikke hadde bæsja. Og det kan jeg bare huske at han gjorde én gang... Tåler fint å ligge til neste dag, så lenge det ikke er vått gjennom, da.

Alt for å beholde litt nattesøvn!
 
Blobben blir tøybleiebaby, akkurat som storesøsknene har vært. Gleder meg til å få en ny liten tøybleierompe i hus. :love7
 
det finnes er hav av bleiemerker. Hvilke merke tenker dere å bruke? Dette er første baby så har ikke erfaringsbasert kunnskap. Men liker libero touch jeg fikk i gaveboksen fra apotek 1 :) fikk noen Pampers bleier i en bleiepakke, og de ser veldig firkanta og «billig» ut

Tenkte å ta med en av hver av de jeg syns ser ok ut også bare prøve meg frem til hvilke vi liker best.
 
Her blir det tøybleier. :) Mulig vi kjøper inn litt engangsbleier til bruk når besteforeldre skal passe babyen for enkelhets skyld. Takk for tips om de forskjellige bleiene!
 
Brukte libero de første månedene med nr 1, gikk så over til firstprize og nå lillego. Fornøyd med dem :)
 
Back
Topp