Hvilke bleiemerke tenker dere å bruke?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
det finnes er hav av bleiemerker. Hvilke merke tenker dere å bruke? Dette er første baby så har ikke erfaringsbasert kunnskap. Men liker libero touch jeg fikk i gaveboksen fra apotek 1 :) fikk noen Pampers bleier i en bleiepakke, og de ser veldig firkanta og «billig» ut
 
Hvertfall ikke Pampers! De lukter død og fordervelse [emoji32] har brukt Libero på de tre jeg har, blir sikkert det nå og. Ellers har jeg ei søster som skryter veldig av Lillegobleiene....
 
Hvertfall ikke Pampers! De lukter død og fordervelse [emoji32] har brukt Libero på de tre jeg har, blir sikkert det nå og. Ellers har jeg ei søster som skryter veldig av Lillegobleiene....

Det er egentlig eneste kriteriet her også. Ikke Pampers. Med 2 allergiske foreldre, og minste som hadde eksem, så er lotion i bleiene utelukket.
 
Har tenkt ein del på det samme. Libero Touch er dobbelt så dyrt som andre bleier, iallefall der eg såg etter på en Coop Obs. Tenker eg vil bruke det dei første dagene, kanskje 1-2 uker men så stopp. Blir vel luksus å bruke så dyre bleier i lengden.
 
Jeg likte veldig godt libero sist. Ser ikke poenget med å kjøpe touch da de er mye dyrere og jeg er veldig fornøyd med libero.
Pampers fungerte ikke sist.
 
Synes Libero er best i str 1 og 2. Etter det synes jeg first price, Rema og Lillego har vært vel så bra altså! Så da sparer vi de kronene med god samvittighet [emoji28] De første størrelsene er jo ikke dyre heller da, men det er ganske mye spart med vel så gode bleier når de går opp noen størrelser.
 
Her blir det libero i første omgang også rema 1000 sine når hu bikker året tenker jeg[emoji85] sverger til libero selv[emoji4][emoji4]
 
Med første brukte vi libero i begynnelsen. Veldig greit med den stripen som viser når babyen har tisset! Det var stor hjelp som førstegangsfødende. Når han ble større byttet vi over til kiwi bleier. De var mye lengre i ryggen, og med baby som bæsjet så spriten sto opp så var det bedre med litt "lange" bleier! Synes de var bedre enn libero på han. Tenker det blir libero i nyfødt, så bytter vi til kiwi. Men likte bedre den typen som kom før de Kiwi har nå, men de er gode de også. [emoji4]
 
Vi brukte Libero på de andre i hvert fall, tenker vi gjør det denne gangen også :)
 
Libero
 
Kommer til å bruke libero touch i starten også libero comfort når han er større[emoji4] samme som med storebror på 2 som bruker comfort nå[emoji4] veldig misfornøyd med Pampers, Lillego og FirstPrice..
 
Om denne er lik i str som de andre. Blir det libero 1 ev 2 til lillego sine passer
 
Brukt mest Libero sine på storesøster, men gått over på Lillego sine nå. Syns de er veldig bra, bortsett fra buksebleiene, der kjøper jeg fortsatt Libero. Blir nok en kombinasjon med lillesøster også [emoji4]
 
Synes libero sine er best i den minste størrelsen. I større størrelser kjøper eg ofte billigmerkene til den butikken eg er på. Synes rema1000 sine er like god som libero. Utenom up’n go, der er Pampers og libero best ifht passform. Er i grunn bare å prøve seg fram [emoji4]
 
Libero touch! De er sååå gode og myke! Knallfornøyd med de bleiene. Dyre, men Meny har to pk til 75,-, så da er det overkommelig!
 
Håper baby tåler billige bleier. Rema eller kiwi sine. Hvis ikke satser jeg på libero.
 
De første mnd bruker vi libero igjen..også var vi veldig fornøyd med firstprise sine når storebror var eldre:) litt morsomt å tenke tilbake på den massive bleieskiftingen vi hadde på han de første dagene..vi skiftet så fort streken skiftet litt farge både dag og natt...brukte sikkert 20 stk i døgnet...:p denne gangen roer vi nok litt ned på tissebleier(han tisset litt med engang han fikk ny bleie,men den var nesten ikke våt)..
 
Back
Topp