Hvilke babyprodukter fikk du aldri bruk for?

Babyshampo, ammemadrass, babynest, tåteflasker. En tung jeg skulle ønske jeg kjøpte tidligere: newborn sete fra Stokke. Beste kjøpet etter bedsidecriben!!!!
 
Masse klær og strikka klær, tøfler og bodyer som tres over hodet [emoji28][emoji4]
 
Haha! Whaaaat? Babyer lukter jo så sykt godt fra før!!!!

Jepp, jeg er ekstremt enig. Men svigermor skulle absolutt spraye det på han. Når hun ikke gav seg så var jeg nær å slenge hele dritten i veggen. Hun argumenterte for at det er helt vanlig i Frankrike der hun kommer fra. Jeg har aldri brukt den for å si det sånn.
 
Mye upraktiske klær finnes det ja:) badesåpe, våtservietter, alle slags kremer. Den minste dyna. Med nummer to trengte jeg ikke ammeinnlegg. Ulltøy tålte han ikke i starten. Tøybleier. Smokk. Uro. Vogge som vi lånte.
 
Vugge, vippestol og klær i str 50.

Bagdelen på vogna ble også så lite brukt at vi nesten kunne klart oss uten. Hadde greid meg fint med bæresele den første tiden :)0
 
smokker, klær med hette, aaalle teppene som jeg fikk, alt for mye klær som ble for lite
 
Barnevogna :p Brukt i under 4 timer totalt, han er nå 1 år gammel.
 
Av ting vi fikk?
Gulpekluter
Fotballdrakt


Fikk heldigvis ikke mye som vi ikke ønsket oss/trengte
 
Og bleiebøtte!!!
 
Jeg kjøpte ammepute som og si aldri ble brukt. Bæremeis minimeis, babybjørn bæresele, bleie bøtte ble brukt en stund men ble for dyrt med de dyre posene man må kjøpe til.
 
Back
Topp