Hverdagssminke

Bb cream fra jane iredale, concealer Estee Lauder, blush the balm, mascara. Innimellom blir det øyensminke også
 
Noen ganger men skjelden :)
 
Cc cream, blush, mascara, eyeliner, markerer brynene, leppestift og lipgloss :)
 
Foundation, rouge, av og til highlighter, øyenskygge, eyeliner, maskara og brynsfarge. Ofte bruker jeg leppestift også.
 
Mascara og bb cushion fra klairs.no. Må dekke over noen rødheter og små arr, men liker ikke tung makeup look :)
 
Jeg har permanent make-up, bryn og eyeliner. Prøver å farge vippene med jevne mellomrom, så da trenger jeg ikke sminke til vanlig :)
 
Concealer under øyne og eventuelle røde områder, pudder, solpudder, farge på brynene og maskara :)
 
Mascara og lipgloss. Har permanent make-up på øyenbryn, så jeg slipper å stå å tegne på.
Noen ganger dekkkrem under øynene.

Noen ganger farger jeg øyevippene, men føler for å ha en liten dæsj mascara uansett.
 
Last edited:
Bruker primer, foundation, concealer, sjokoladepudder, rouge, bronzer og highlighter. Også øyenbrynspenn, dipliner og mascara. Hvis jeg ikke gidder alt dette så blir det fort bare sjokoladepudderet, bryn og mascara.
 
Bruker primer, foundation, concealer, sjokoladepudder, rouge, bronzer og highlighter. Også øyenbrynspenn, dipliner og mascara. Hvis jeg ikke gidder alt dette så blir det fort bare sjokoladepudderet, bryn og mascara.
Hva er sjokoladepudder? [emoji102]
 
Hva er sjokoladepudder? [emoji102]

Det er et merke som heter too faced som bruker ekte råvare i produktene sine. I lyse pudder bruker de kokos for å få en reell farge, og i solpudderet så bruker de ekte sjokoladebønner for å ikke få en oransje tone på ansiktet. Det har jeg brukt siden jeg var ungdom [emoji85] det heter too faced chocolate soleil [emoji5]
 
Back
Topp