Hvem var den første som holdt babyen?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Var det pappaen, storesøsken eller du som holdt babyen først?
Eller kanskje det var noen andre?
 
Var det pappaen, storesøsken eller du som holdt babyen først?
Eller kanskje det var noen andre?
Her var det jordmor som tok imot. Hun måtte blåse og gni litt på ham for å få ham til å trekke den første pusten, så teknisk sett var det hun som holdt ham først :) Så ble han gitt til mammaen sin, og pappa fikk og holde i løpet av de første viktige timene [emoji173]
 
Her ble babyen lagt rett på bryste mitt med en gang hun kom ut.
Så holdt pappaen henne etterpå :)
 
Jordmor tok imot, men jeg fikk henne rett på brystet. Så fikk pappaen ha henne etter noen timer. På kvelden kom storesøster og holdt henne :)
 
Hun ble lagt på brystet mitt, og lucky meg fikk jeg klipt navlestrengen :)
 
Jeg plukket lillesøster opp fra vannet og la henne selv på brystet mitt [emoji173]️ Så måtte jordmor og barnepleier ta henne med for stimulere henne litt pga hun sluknet til. Men hun kom seg raskt [emoji4] Så ble det vel litt pupp og så fikk pappaen holde.
 
Rett opp i armene mine etter at jordmor hadde tatt imot henne❤ Etterhvert fikk også pappaen holde henne, og på kvelden kom mormor og gammeltanta for å snuske på henne.
 
Hun kom rett opp på brystet mitt. Pappaen fikk klippe navlestrengen. Så ble jeg kjørt avgårde til operasjonstua og da passet pappaen på lille prinsessa si:Heartred:Heartred så han holdt henne vel før meg:Heartred
 
Jenta vår ble forløst med keisersnitt, så de første var leger/jordmor, deretter pappaen ❤ hun kom desverre ikke opp på brystet mitt før kanskje 1 1/2 time etter hun var ute
 
Jeg fikk den lille på brystet mitt på operasjonsstua, rett etter forløsning ❤ ellers var det jordmor først.
 
Jeg fikk henne på brystet, så tok barnepleier henne bort og vasket henne litt før pappaen fikk holde :)
 
Jeg løftet han opp av vannet selv og holdt han på brystet i badekaret en stund. Pappan klippet navlestrengen og løftet han så over på brystet sitt og lå med han i senga mens jeg kom meg opp av vannet og ble sydd etc.
 
Jeg fikk han rett opp på mitt bryst. Pappa klippet navlestrengen. Etter en stund fikk pappa holde, og han og barnepleier gikk forett å ta det første stellet sammen. Noen magiske timer, disse timene rett etter fødsel. Varm og hjertet av å tenke på det.
 
Jeg fikk henne på brystet en stund, så fikk pappaen henne de neste 6 timene mens jeg var på operasjonsstuen.
 
Jeg fikk ikke holde han før etter 3 timer og jeg klarer fortsatt ikke slippe han[emoji173]️
 
Back
Topp