Hvem var den første du fortalte om graviditeten til?

M

Moderator Amalie

Guest
Var det barnefaren, et familiemedlem eller en nær venn? :)
 
Jeg tror faktisk det var følgere av dagboken min på babyverden som fikk vite det aller først [emoji23] Deretter barnefar som lå og sov.
 
Først samboer så klart [emoji6] Så jentene på assistert befruktning [emoji847]
 
Mamma, for hun som oppfordret meg til å ta en test. Jeg hadde lagt drømmen om eget barn på hyllen (kan også lese om det under dagbøker på juli 2017) :)

Såå ringte jeg mannen og fortalte det :Heartred
 
Mannen fikk vite det først, så var det sykepleieren hos Klinikk Hausken (ringte inn positiv test)
 
Min mann såklart! [emoji173] Så fortalte jeg det til min mor [emoji173] Venter med å fortelle det til flere til det er mindre risiko for abort. 7+1 i dag :)
 
Mannen begge gangene:)
 
Mannen :Heartred Neste ut var jordmor på helsestasjonen da jeg bestilte time til kontroll. Foreldrene mine og familien fikk vite det et par uker senere. Jeg og mannen synes det var litt koselig å gå rundt med vår lille hemmelighet noen uker.
 
Samboer først selvfølgelig, så dessverre måtte sjefen få beskjed som nr 2, og så venner og familie av oss[emoji5] var ingen som ble overrasket da vi har vært åpne på at vi har prøvd! Samboer mest overrasket kanskje- fordi d skjedde fortere enn hva vi trodde [emoji23]
 
Mannen. Har ikke sakt dæ til andre ennå
 
Selvsagt til mannen[emoji4] Med første fikk også min bestevennine vite det samme dag, familien rundt uke 8, men nå med nr 2 drøyde vi til uke 14 med å si noe til en knippe familie før resten fikk vite i uke 16. Øvrige fikk vite etter ul. (Gjelder begge)
 
Min bestevenninne først, så mannen! Bestevenninne ringte mens jeg sto med positivt resultat i hånda. Mannen var fortsatt på jobb, og kom hjem 30 min etterpå xsmile9
 
Min beste venninne, min mor og deretter min kjæreste. Han fikk vite det sist fordi det har vært litt trøblete i heimen.
 
Back
Topp