Hvem str bruker dere i vinterdress :)?

Linnki

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Hei, sniker fra august 13. Vurderer nå å kjøpe vinterdress på salg. Men hvem str bruker dere i år :)? 86? 92?
 
Gutten min bruker 86 ihvertfall:)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥
 
Den blir ikke forliten på slutten av vineren heller:)?
Ser ikke slik ut, og han er ikke liten altså:) Men det er vel forskjell på str hos de forskjellige merkene. Han bruker den fra kapahl, husker ikke navnet i forbifarten, den jeg ihvertfall veldig godt fornøyd med:)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥
 
Ser ikke slik ut, og han er ikke liten altså:) Men det er vel forskjell på str hos de forskjellige merkene. Han bruker den fra kapahl, husker ikke navnet i forbifarten, den jeg ihvertfall veldig godt fornøyd med:)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Ok takk for svar :)
 
86, og tror den skal holde resten av vinteren. Vi har vinterdress fra name it, har høstdresser i 80 ennå, men de må nok byttes snart.. Men det har mye å si hvilket merke du kjøper. Syns reflex er små i str, så kjøper alltid en str større enn hun egentlig bruker, i det merket!
 
Min bruker str 80, men mine barn er ikke så store :p Husker jeg kjøpte 86 til storesøster (født i oktober) til året etter og den drukna ho i! Men får de fleste augustbarn så vil nok 86 være passe størrelse.
 
Back
Topp