Hvem snakker dere med igjennom sorgen?

M

Moderator Tone

Guest
Hvordan kommer man seg igjennom sorgen?
Har dere noen dere prater med?
 
Har jobbet mye på egenhånd. Tenkt over gode minner, sett på bilder. Skrevet ned tanker og lest gjennom det jeg tenkte like etter jeg mistet. Har snakket en del med min mann, om prøvingen videre. Dessuten har jeg fått mye hjelp av å prate om det her inne. Er nesten lettere å prate med noen man ikke kjenner. Griner litt mindre da. Og ikke minst, godt å få luftet ut blant noen som vet hva man går/har gått gjennom. Men jeg tror nok aldri jeg vil komme over følelsen av å ha et barn for lite... [emoji174]
 
Har jobbet mye på egenhånd. Tenkt over gode minner, sett på bilder. Skrevet ned tanker og lest gjennom det jeg tenkte like etter jeg mistet. Har snakket en del med min mann, om prøvingen videre. Dessuten har jeg fått mye hjelp av å prate om det her inne. Er nesten lettere å prate med noen man ikke kjenner. Griner litt mindre da. Og ikke minst, godt å få luftet ut blant noen som vet hva man går/har gått gjennom. Men jeg tror nok aldri jeg vil komme over følelsen av å ha et barn for lite... [emoji174]

Så godt å se at de flotte damene inne her på forumet gjør det litt lettere :)
 
Komme seg igjennom sorgen er for meg å sørge, gråte og finne meg et nytt mål. Noe å se frem til, selv om det er tungt.
For meg har min kjære vært uvurderlig, han er så god. Ellers så er det god støtte her inne, hos andre som forstår.
 
Jeg snakket ikke med noen. Støtte fra meg sambo også når han (i uvitenhet) sa ting som såret dypt.
Aldri følt meg så alene noen gang :(
Satte et stor i hjertet mitt.
 
Jeg har vært åpen til de fleste, så har hatt mange å snakke med. Størst trøst har jeg fått av å prate med en venninne som har gått gjennom akkurat det samme og som virkelig skjønner hvordan det er å miste. Har dessuten hatt god nytte av å snakke med en psykolog om det:) og så klart dere her inne på babyverden!
 
Back
Topp