Hvem skal være med på fødselen?

Ønsker igrunn kun fødselsfotograf.. men det har jeg ikke penger til.. søsteren min bor langt borte, og jeg ønsker egentlig ikke å ha meg med andre.. føler ingen er "rett" person å ha med

Det trenger nødvendigvis ikke å være dyrt med fødselsfotograf [emoji4] Jeg undersøkte i noen uker, med tanke på pris. Plutselig kom jeg over en fotograf som ønsket å starte opp med fødselsfotografering. Men hun hadde ikke erfaring innen det, så hun søkte folk som ønsket seg fødselsfotografering og ville gi dette gratis til de 3 første som meldte seg [emoji4] Kanskje du er like heldig? Hun er fotograf til vanlig, men områdene hennes er familie, bryllup osv. Bare pass på at du får se portfolio/hjemmeside o.l, for å se om du liker fotografens stil/særpreg. Du kan også legge inn en annonse på finn.no og mittanbud.no [emoji4]
 
Det trenger nødvendigvis ikke å være dyrt med fødselsfotograf [emoji4] Jeg undersøkte i noen uker, med tanke på pris. Plutselig kom jeg over en fotograf som ønsket å starte opp med fødselsfotografering. Men hun hadde ikke erfaring innen det, så hun søkte folk som ønsket seg fødselsfotografering og ville gi dette gratis til de 3 første som meldte seg [emoji4] Kanskje du er like heldig? Hun er fotograf til vanlig, men områdene hennes er familie, bryllup osv. Bare pass på at du får se portfolio/hjemmeside o.l, for å se om du liker fotografens stil/særpreg. Du kan også legge inn en annonse på finn.no og mittanbud.no [emoji4]
Takk for gode tips :D
snakket med ei som skulle starte opp, men for å ikke ha erfaring så syns jeg prisen var ekstrem stiv.. 12-14000..
 
Takk for gode tips :D
snakket med ei som skulle starte opp, men for å ikke ha erfaring så syns jeg prisen var ekstrem stiv.. 12-14000..

Ja! Det er jo mye jobb som må gjøres for en fotograf(både før, underveis og etter) og i tillegg at man liksom må være tilgjengelig når som helst på døgnet. Men å si at man skal ha så mye for en jobb man aldri har gjort før synes jeg ikke noe om. Da burde man ha erfaring! Jeg har drevet mye med fotografering selv, og vurderer å starte opp som fødselsfotograf selv etterhvert. Men jeg tenker at de første gangene kan jeg ikke ta meg betalt. Jeg vil vite hvordan jeg utfører jobben før jeg krever betaling. Tenk om jeg plutselig ikke behersker det? Blir helt satt ut og ikke får med meg det viktigste. Tenk om jeg ikke klarer å få frem historien. Nei fy, jeg er glad for at det finnes personer som ikke kun tenker penger [emoji28]

Håper du får tak i noen [emoji4]
 
Her skal manen være med. :)



Hvorfor vil han ikke? Har han hørt skrekkhistorier e.l? Skal være i nærheten da?
Jeg bare tenker at i det babyen kommer ut hadde det vel vært fint å dele øyeblikket sammen? Ellers tror jeg også at det går fint, du er jo ikke alene men har jordmor. Er vel helst hvis ting ikke går etter planen at han burde være der. Eks keisersnitt
Han skal vente i gangen. Alle vennene hans var med og anbefaler, men han vil ikke. Bare ikke noe som passer ham. Vil ikke se meg lide, kanskje?
 
Mannen vil egentlig ikke, så har begynt å tenke de siste dagene at jeg kan fint gjøre det alene.
Samme her :) Med så flink og motiverende jordmor som jeg hadde sist hadde det ikke vært noe problem å gå alene :)
 
Samboeren og svigermor skal være med på fødsel [emoji5] var ett stort ønske fra sambo sin side og ha sin mor med og jeg synes det er helt greit. [emoji5]
 
Back
Topp