Hvem skal være med på fødselen?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Har dere bestemt dette?
 
Bare mannen min, som forrige gang[emoji173] Han ble tilbudt jobb som jordmor etter forrige fødsel, så er heldig å ha en flink man på fødsler[emoji4]
 
Mannen :) Han gleder seg ikke akkurat til fødselen, men han var gull verdt å ha der sist, og den eneste jeg kan tenke meg å ha omkring for en så intim og sårbar begivenhet som en fødsel er [emoji173]
 
Bare samboeren ja :) Min mor sa at om noe skulle skje så han ikke fikk vært med (veldig lite sannsynlig da) stilte hun gjeeerne opp :p
 
Her blir det kun mannen! :)
 
Ønsker igrunn kun fødselsfotograf.. men det har jeg ikke penger til.. søsteren min bor langt borte, og jeg ønsker egentlig ikke å ha meg med andre.. føler ingen er "rett" person å ha med
 
Mannen [emoji173]
 
Mannen vil egentlig ikke, så har begynt å tenke de siste dagene at jeg kan fint gjøre det alene.
 
Bare mannen
 
Mannen :)
 
Ønsker igrunn kun fødselsfotograf.. men det har jeg ikke penger til.. søsteren min bor langt borte, og jeg ønsker egentlig ikke å ha meg med andre.. føler ingen er "rett" person å ha med

Huff, så vondt! :( Tenkte på deg med en gang jeg så denne tråden.. Du har ikke ei go venninne da ? <3
 
Back
Topp