Hvem skal være med på fødselen?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Håper vi får barnevakt så pappaen får vært med. Men med termin midt i påsken, så kan det bli vanskelig. Håper også søsteren evt. mamman min får mulighet til å være med. Alle tre var med sist og var gullegod! <3
 
Pappan blir med denne gangen. Sist gang fikk ingen være med og det gikk greit det også...
 
Bare pappan[emoji5] og om noe skulle skje så han ikke kan håper jeg søstra mi kan bli med
 
Jeg ville aldri fødd helt alene....Men vil selvsagt aller helst ha med meg pappaen.
 
Bare pappaen:HeartpinkEr han på jobb når ting skjer kjører moren min meg og blir der frem til han kommer:)
 
Kun pappaen :Heartred

Enig med de over om at alternativet er å føde alene, det blir for privat for min del til at jeg ønsker andre der. Om jeg får ønsket mitt (og mageboeren ikke går til maks overtid...) så vil ingen andre engang vite at vi er på sykehuset før babyen er ute. Blir stresset bare av tanken på at vi er forventet å oppdatere noen underveis, så det vil jeg helst unngå.
 
Min mann! Han må være der. (Han vil gjerne være der og, selvfølgelig!) Jeg hadde ikke orket å gjennomføre det uten ham, tror jeg. Så håper jeg slipper det:)
 
Her ble det bare pappaen, slik vi hadde planlagt. :)

På Lillehammer skal de nå filme fødsler til ny sesong av Fødeavdelingen, noe vi takket nei til. Tanken på at noen andre enn mannen og jordmor skal se meg føde er bare såååå uaktuell. Men all ære til de som vil være med på programmet, for det er jo et kjempefint program og jeg synes jo det er spennende og rørende å se på! :)
 
Kun pappan [emoji173] Om han ikke er tilgjengelig føder jeg alene [emoji846]
 
Her ble det bare pappaen, slik vi hadde planlagt. :)

På Lillehammer skal de nå filme fødsler til ny sesong av Fødeavdelingen, noe vi takket nei til. Tanken på at noen andre enn mannen og jordmor skal se meg føde er bare såååå uaktuell. Men all ære til de som vil være med på programmet, for det er jo et kjempefint program og jeg synes jo det er spennende og rørende å se på! :)

Helt enig med deg der!
 
Pappaen[emoji173] han va m sist å så håpe vi får t d no å[emoji2] om ikk har æ ikk bestemt mæ helt for kæm æ vil ha m[emoji5]
 
Back
Topp