Hvem skal dere feire jul med?

Oi. Det har vi ikke diskutert enda..
Jeg har på en måte bare regnet med at det kanskje blir hos pappa i år, men.. har bare vært sammen over to juler - og begge ganger har vi vært hos min mor :p
Kan foort hende det blir hos hans mor istedenfor i år :)
 
Første jul i år hjemme, med to unga orke vi verken å fly til svigers eller prøve å få stappa gava, unga, reiseseng, bagvogn osv i bilen å kjøre til mine foreldre. D gjorde vi i fjor med kun ei og d va såvidt vi fikk med oss alt i bilen...også så mye å pakke ut når vi kom hjem så da bestemte vi oss for at d blei hjemmejul..og passa jo bra sia nr 2 kommer løpa september...
Om d blir bare oss 4 eller om svigers kommer veit æ ikke...
 
I år blir det kun meg og min egen lille familie. Pga mye negativitet og styr med øvrig familie i fjor, velger jeg i år å feire med meg og mine alene. For å lage våre egen tradisjon og gode minner.
 
Litt usikkert enda siden jeg har termin 19 desember :-D Jeg også elsker alt som har med advent og jul å gjøre! I år blir huset tidlig pynta i hvert fall. Blir nok hjemme hos mine foreldre hvis jeg ikke er på sykehuset :p

Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app
Oi så spennende :D
Tenk om det blir julaften ❤️
 
Hos min svigerinne. Dessverre kommer alltid familien til mannen hennes også, masete folk. Jeg vil bare ha det rolig og privat eller hva jeg skal si. Men så kan vi liksom ikke sitte bare oss tre her heller. ;) Jeg er ikke fan av jula. Noe er koselig, men synes det er 90% mas og unødvendig pengebruk. Håper vi kan lage vår egen tradisjon etter hvert.
 
Skal feire jul med mitt første barn,sambo,mine foreldre og lillebror:)
 
Aner ikke. Og det begynner å stresse meg at vi har ingen planer. Håper på å være hjemme da.
 
Alle vi har lyst å feire alene, men virker ikke som om familien min respekterer det. :rolleyes:
Hver gang det blir tatt opp og jeg sier vi vil være alene for en gangs skyld, svarer de bare at da kommer de til oss. :rolleyes:
Blir så slapp. :p
 
Eg skal feire julafta med gode kollegaer og forhåpentligvis kun nokre få pasientar. Julafta er ein tung dag å vera innlagt på lukka psykiatrisk avdeling, men me prøver å gjera det så koseleg som mulig:)
Første juledag skal eg feire jul med familien min, mest sannsynleg hjå mamma og sambuaren hennas sidan eg ikkje er ferdig på jobb før kl tre:)
 
Mine foreldre og min bror :)
 
Tror min far og den delen av familien. Mamma skal feire hos sin mor med stefar, hvor jeg/vi ikke ønsket å bli med.

Mannen skal nok feire med sine foreldre, som forøvrig er skilt, og søsken (pluss stemor og -bror).

Forhåpentligvis siste jul uten barn i år og første jul sammen som foreldre neste år :)
 
Foreløpig ser det ut som gubben må jobbe i julen. Så da blir det meg og lillegutt bare. Men blir vel å feire hos pappa :) og 2 juledag middag hos farmor som er hele familien samlet hvert år :)
 
vi skal være hjemme og 16 stk kommer hit
svigerforeldrene skal overnatte selv om ikke de bor langt unna bare for julefrokosten og kosen sin del

alt bra søsken, svigerforeldre, nieser og nivøer, oldeforeldre og foreldre
gleder oss! =D
 
Back
Topp