Hvem skal dere feire jul med?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg gleder meg sånn til jul, og elsker alt som har med advent og jul å gjøre ❤️
Dette året skal vi feire sammen med svigers. Hvem skal dere feire jul med?
 
Skal kveldsvakt så blir vel ikke så mye feiring utenom. Skal åpne pakker å sånt når jeg kommer hjem ja men..
 
Heldigvis mitt år i år med barna:) vi skal feire sammen med mamma og mannen hennes
 
Så langt er det bare jeg, min mann og ungene:) blir spennende å se hvor mange vi blir til slutt:) pleier å være rundt 15
 
Med min kjære og lille nurket hvem ellers vett jeg ikke enda, men blir nok med mine foreldre eller svigerforeldrene :)
 
Med min familie i alle ordets betydning :D foreldre, søsken, kjæreste og baby som da vil være sånn ca 8 uker.
 
Litt usikker, det er egentlig pappa sitt år, ikke svigers.. Men regner med begge sider av familien vil feire med vesla som kommer, så mulig at vi har det hos oss og inviterer begge sider :)
 
Mest sannsynlig med mine foreldre. Evt også svigerfar hvis formen hans tillater det. Så svoger og hans familie på 1. eller 2. dag. Med mindre de planlegger noe annet
 
Trur det blir og samle begge familiene hjemme hos oss...er alt for familiekjær,og i fjor var vi hos svigers og i år blir det en baby til med også,å da vil alle være samlet det første året ❤
 
Trur det blir og samle begge familiene hjemme hos oss...er alt for familiekjær,og i fjor var vi hos svigers og i år blir det en baby til med også,å da vil alle være samlet det første året ❤

Høres trivelig ut :) det er så mange søsken og barnebarn og geografiske avstander vet hva på kjærestens side så det lar seg vanskelig gjøre å få til en slik ordning her.
 
Her kommer både min og mannen min sin familie hit hvert år.
 
I år skal vi første gang til mannens besteforeldre på morens side. Regner med at svigermor med sin familie også kommer.
Gleder meg veldig (selv om det blir 2. Julaften uten at jeg feirer med min familie), da oldemoren til barna er ett skikkelig julemenneske:D
 
Aner ikke enda. Jeg regner med at mamma, pappa og lillebror kommer hit i alle fall :) og så får vi se hva svigers har for slags planer.
 
Jeg vet ikke ennå :) Blir hvertfall mannen og jeg og barna våres. Det første året i nytt hus når lille var 4 mnd så hadde vi min pappa her og i fjor så hadde vi svigerforeldre på besøk.
 
I år er det mine foreldre og søsteren min med hennes familie:) de kommer til oss i år.
 
Blir nok hjemme med samboer og guttungen :)også inviterer vi Samboers bror og samboer :)
 
Enten beboere på jobb eller mann og barn :) Inviterer hjem til oss i år hvis ikke jeg skal jobbe, så blir kanskje både foreldre og brødre i tillegg :)
 
Back
Topp