Hvem ligner babyen(e) på?

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Ja, hvem ligner det nye tilskuddet på? Mor, får, bestefar...???
:)
 
Prikk lik storebror [emoji1][emoji1362]
 
Blanding av storesøster og tante! Ikke veldig lik noen egentlig.
 
Vi har fått noen kommentarer på at han er lik sin far. Jeg ser det ikke ennå, men kan godt stemme ;)
 
Vi har fått høre at hun ligner sin morfar og litt på meg, men jeg synes det er litt vanskelig å se [emoji5]
 
Mini har først begynt å ligne på pappaen sin nå :p 2 år
 
Ingen? Jeg synes sjelden det er mulig å se på så små hvem de ligner på...
 
Jeg tror hun er lik onkelen sin (broren min) da han var baby [emoji5] Håper egentlig ikke at hun får håret hans, det sto rett opp de første årene [emoji38]
 
Hun ligner ikke på noen. Vi klarer hvertfall ikke å se hvem hun eventuelt ligner på :)
 
Han ser ut som en eldre mann [emoji14]

Mer seriøst, så er han lik søsteren min og meg på samme alder
 
Han ser ut som en eldre mann [emoji14]

Mer seriøst, så er han lik søsteren min og meg på samme alder

Haha min har sveisen til en eldre mann. Da han ble født hadde han hår på hele hodet, men høye viler. Nå har han ikke noe hår på toppen før bal ørene nesten...
 
Haha min har sveisen til en eldre mann. Da han ble født hadde han hår på hele hodet, men høye viler. Nå har han ikke noe hår på toppen før bal ørene nesten...
Heh, husker det fra første - fikk ordentlig munkesveis [emoji14]
 
Moro å se hvem babyen ligner på nå som de er ferske og hvem de ligner på etterhvert...

Her er lille prikk lik sin far, kom tilogmed ut med samme hårsveis
 
Minsten venter enda i magen, har to fra før og de var kliss like ved fødsel, var så klar for «noe nytt» med nr to så blir veldig rart nå hehe tre av samme tviler eg på vi har klart hehe
 
Back
Topp