Hvem her skal føde på KK i Bergen?

Jeg og skal føde på KK. Blir nok føden og ikke Storken på meg. Fødte prematurt sist og er litt spent på hvor lenge jeg går denne gangen Kom først på tomannsromm og så familierom. Tror jeg lå tre netter før jeg fikk rom i «Huset i hagen» (brakkebygg i tilknytning til Barneklinikken, er revet nå). Man kan reise hjem etter 6 t og heller få jordmor på besøk hjem. Veldig usikker på hva jeg vil, tror jeg må så det an på når og hvordan fødselen blir.
 
Jeg skal på KK. Vet dog ikke hvor jeg vil, jeg vil prøve uten epidural, men er åpen for det [emoji5] vil ha badekar då
 
Jeg skal på KK. Vet dog ikke hvor jeg vil, jeg vil prøve uten epidural, men er åpen for det [emoji5] vil ha badekar då

Samme her :) Vil bare kjenne hvor langt jeg klarer å presse meg selv før jeg eventuelt må ha epidural. Aner ikke hvor høy smerteterskelen min vil være under fødselen.
 
Fødte førstemann på storken i 2015, og ønsker å føde der nå i september [emoji5]
 
Jeg skal på KK. Kommer til å be om å få gå på føden hvis jeg rekker inn tidlig nok til å få epidural. Har født 2 på føden og 1 på storken tidligere - kjenner at jeg gjerne tar epidural igjen altså Er ikke interessant med familierom for vår del uansett, mannen må nok kjapt hjem igjen til hverdagen med de 3 andre ungene, så jeg trenger ikke ta opp plass der
 
Back
Topp