Det er fortsatt problemer med appen... Beklager dette.

Fremdeles tull med appen ja
 
Alle har fortsatt problemer?
Jeg blir kastet ut ofte. Skjult forsvinner og trådene kommer jeg ikke inn på. Noen ganger kommer skjult opp igjen og da finnes ingen tråder. Kom inn på skjult nå, ser alle tråder og kan skrive. Håper det har blitt bedre [emoji4]
 
Vi sliter veldig med forumappen vår nå, og jobber intenst for å løse problemene.
Det virker som om selve web utgaven er uberørt og at man fint kan logge inn her som vanlig via nettleser både på mobil, nettbrett og pc. Så sant passordet fungerer da...

Om du trenger nytt passord for å logge inn så anbefaller jeg å sende en mail til kundeservice@sandviks.com å be om å få ett nytt passord derifra. Jeg kan ikke gi dere passord.

Beklager ulempene.
 
Vi sliter veldig med forumappen vår nå, og jobber intenst for å løse problemene.
Det virker som om selve web utgaven er uberørt og at man fint kan logge inn her som vanlig via nettleser både på mobil, nettbrett og pc. Så sant passordet fungerer da...

Om du trenger nytt passord for å logge inn så anbefaller jeg å sende en mail til kundeservice@sandviks.com å be om å få ett nytt passord derifra. Jeg kan ikke gi dere passord.

Beklager ulempene.
Jeg sendte mail til kundeservice fredag, har fortsatt ikke fått svar (men problemet har vist ordna seg uten hjelp).
 
eller, det vil si, vanlig at support stepper inn om det blir meldt inn masse problemer/den ikke funker, selv om det er helg/fridag.
 
Vi sliter veldig med forumappen vår nå, og jobber intenst for å løse problemene.
Det virker som om selve web utgaven er uberørt og at man fint kan logge inn her som vanlig via nettleser både på mobil, nettbrett og pc. Så sant passordet fungerer da...

Om du trenger nytt passord for å logge inn så anbefaller jeg å sende en mail til kundeservice@sandviks.com å be om å få ett nytt passord derifra. Jeg kan ikke gi dere passord.

Beklager ulempene.
Kan dere se om de nye ios oppdateringene har noen effekt på appen? For de kom ut denne uka som var. Mange har denne på auto update på natta og tenker ikke over at den har skjedd.
 
Litt sent svar, men:
Har siden fredag fått beskjed om at brukeren min ikke eksisterer på mobilen der jeg har oppdatert appen. Kommer inn på nettbrett med den gamle versjonen av appen. Bruker iOS.
 
Blir logga ut hver gang jeg lukker appen nå.
 
Jeg får disse feilmeldingene siden fredag. Har avinstallert, bestilt nytt passord, resatt telefonen uten at noe hjelper. Kommer meg kun inn via nettsiden.
Har IOS
 

Vedlegg

  • IMG_1513.JPG
    IMG_1513.JPG
    188,2 KB · Visninger: 69
  • IMG_1511.PNG
    IMG_1511.PNG
    116,7 KB · Visninger: 84
Fremdeles problemer, ja (Android).
 
Fortsatt samme problem igjen
 
Back
Topp