Hvem har allerede vært på ul?☺️

Anja90

Andre møte med forumet
Har vært på 1 allerede, trodde jeg hadde cyste igjen men det var det vist ikke Skal på ny ultralyd i morgen, er i uke 7 6+4 i morgen. Sååå spent på om jeg får sett og hørt hjerte Første gang, så alt er så nytt, skummelt men også så utrolig spennende☺️♥️
Dere som har vært alt, hva så dere?
 
Jeg var på slutten av uke 5 (fredag). Da fikk jeg se plommesekk, et bittelite foster med jevn hjertelyd, hvilken eggstokk egget hadde kommet fra, og noe grums som var årsak til blødningen. Menstermin tilsa 7+1 så det var grei informasjon, men sen eggløsning hadde jeg forventet, så det var ikke noe sjokk.
 
Skal på fredag :) Forventer å se hjertet dunke, og et lite knøtt. Er da 7+3 :)
Lykke til i morgen!
 
Jeg var på slutten av uke 5 (fredag). Da fikk jeg se plommesekk, et bittelite foster med jevn hjertelyd, hvilken eggstokk egget hadde kommet fra, og noe grums som var årsak til blødningen. Menstermin tilsa 7+1 så det var grei informasjon, men sen eggløsning hadde jeg forventet, så det var ikke noe sjokk.
Åh så spent, håper bare jeg klarer å sovne i natt
Vet hvilken eggstokk egget kom fra da jeg bare har 1
 
Hei,
Til dere som har vært på tul, var undersøkelsen deres vaginalt? For jeg hadde nemlig i dag, men ville ikke vaginalt undersøkelse. Men da fikk vi ikke sett fosteret nøyaktig. Vi så foster sekk med bitte bitte lite dert inni...så jeg har fått ny time om to uker. Jeg føler meg nervøs da jeg ikke så tydelig bildet og hjerte lyd. Jeg er 6+5 i dag. Er det her normalt?
 
Hei,
Til dere som har vært på tul, var undersøkelsen deres vaginalt? For jeg hadde nemlig i dag, men ville ikke vaginalt undersøkelse. Men da fikk vi ikke sett fosteret nøyaktig. Vi så foster sekk med bitte bitte lite dert inni...så jeg har fått ny time om to uker. Jeg føler meg nervøs da jeg ikke så tydelig bildet og hjerte lyd. Jeg er 6+5 i dag. Er det her normalt?
Ja, det må være vaginalt for å se skikkelig så tidlig.
 
TUL i dag viste at jeg hadde vært gravid med tvillinger(!) men at det nå kun var et knøtte igjen der inne. Det kan forklare blødningen jeg hadde 5+3. Knøtte var perfekt størrelse ift. hvor langt jeg er, og vi fikk se hjertet :Heartred Skal tilbake på ny ul uke 10-12 for å se at den tomme fostersekken krymper og ikke skaper problemer.
 
Hei,
Til dere som har vært på tul, var undersøkelsen deres vaginalt? For jeg hadde nemlig i dag, men ville ikke vaginalt undersøkelse. Men da fikk vi ikke sett fosteret nøyaktig. Vi så foster sekk med bitte bitte lite dert inni...så jeg har fått ny time om to uker. Jeg føler meg nervøs da jeg ikke så tydelig bildet og hjerte lyd. Jeg er 6+5 i dag. Er det her normalt?
Hadde vaginal ul i dag, 7+3. Skal tilbake i uke 10-12,regner med det blir vaginal da også.
 
Takk for svar alle sammen, jeg ble litt lettet må jeg si[emoji847]Håper alle for det fint hele gravid perioden[emoji259]
 
TUL i dag viste at jeg hadde vært gravid med tvillinger(!) men at det nå kun var et knøtte igjen der inne. Det kan forklare blødningen jeg hadde 5+3. Knøtte var perfekt størrelse ift. hvor langt jeg er, og vi fikk se hjertet :Heartred Skal tilbake på ny ul uke 10-12 for å se at den tomme fostersekken krymper og ikke skaper problemer.
Hurra for hjerteslag og perfekt lite knøtt:Heartred:Heartred
 
TUL i dag viste at jeg hadde vært gravid med tvillinger(!) men at det nå kun var et knøtte igjen der inne. Det kan forklare blødningen jeg hadde 5+3. Knøtte var perfekt størrelse ift. hvor langt jeg er, og vi fikk se hjertet :Heartred Skal tilbake på ny ul uke 10-12 for å se at den tomme fostersekken krymper og ikke skaper problemer.


hvordan kan de se at det har vært tvillinger?
kondolererog gratulerer med knøttet som lever og trives ^-^
 
hvordan kan de se at det har vært tvillinger?
kondolererog gratulerer med knøttet som lever og trives ^-^
De fant to fostersekker som var ca. like store. Den ene var tom, den andre var det et foster med et dunkende hjerte i. I tillegg var det opphopning av blod nederst i livmoren noe som kommer fra fosteret som gikk til grunne. Takk :)
 
Så heldig dere er som har fått bekreftet allerede at det er en spire inni der <3
 
Så heldig dere er som har fått bekreftet allerede at det er en spire inni der <3
Skal du på tul? Det er godt å se at det faktisk er liv, men oftest er det jo ikke behov for tul.
 
Skal du på tul? Det er godt å se at det faktisk er liv, men oftest er det jo ikke behov for tul.
Jeg skal 11+2, det er 15. Juni :) syntes det burde være obligatorisk i uke 12. Men det går jo som oftest bra heldigvis :)
 
Back
Topp