Hvem gjør mest husarbeid hjemme?

Tror vi egentlig gjør ca like mye. Kanskje han mest..?
 
Meg. Jeg jobber vekk, han er arbeidsledig, jeg har hyperemesis i dette svangerskapet og må fortsatt, selv om jeg står og spyr gjøre husarbeid [emoji28]
 
Vi gjør ca like mye, kanskje til tider mest han og spesielt nå når jeg er gravid :p Jeg er stort sett kokken i huset så da rydder han av etter middagen, slik har vi gjort det i alle år.
 
Klart meg, og det er ikke helt greit. Samtidig er jeg en veldig ryddig person, og samboeren min kunne ærlig talt bodd i en hule. Han gjør alt ute da, men det er mer arbeid inne for å si det sånn:p

Vi er begge i jobb, og det hadde vært skikkelig deilig om vi gjorde like mye her hjemme - men han har heldigvis mange andre positive trekk som jeg verdsetter minst like høyt;)
 
Vi prøver å fordele det, men nå når jeg er gravid gjør han mest.

Ellers vasker jeg alle klær, han lager mat.
Så fordeler vi vasking og støvsuging oss i mellom.
 
Det er meg, men han slår til noen ganger han også :p
 
Her deler vi godt på det. Æ tar meste av klesvasken og slikt, mens hans rydder mye og lager mest mat. :)
 
Jeg gjør mest ,men så har jeg alltid hatt litt 'støv' på hjernen .. Liker at ting ligger på sin plass og at folk rydder etter seg - og at det er rent i huset. Men ikke så lett å vaske og rydde i ett stort hus med kul på magen og to barnehagebarn, hehe..Og mannen er ikke den flinkeste til å rydde etter seg ... Så jeg har blitt litt 'slappere' angående ryddingen, skjønner at det ikke er krise hvis ikke alt er ryddig 24/7 :) Og med bekkenløsning i tillegg så orker jeg så mye om dagene, er helt sliten etter jobb..
 
Meg, han jobber full jobb og vel så det og forsørger familien sin så det skulle bare mangle, trives med det gjør jeg også:) Han spør hele tiden om han skal gjøre noe, og jeg trenger heller aldri å spørre ham to ganger, og tar seg av snuppelupp like mye som meg når han kommer hjem fra jobb/er hjemme:) *føler meg heldig*
 
Her er det likt, med unntak av nå som jeg er gravid og har vært dårlig. Da lager han middag, støvsuger og vasker klær. Han er veldig ryddig av seg og irriterer seg nok mer over mine småtterier her og der [emoji7][emoji173]
 
Til vanlig har vi en fin fordeling oss i mellom, både innendørs og utendørs, men de siste par månedene er det nok dessverre mannen som har stått for alt... :Heartred
 
Jeg gjør det meste inne, og han det meste ute/praktiske ting. Det som irriterer, er at han roter og ikke rydder selv! Kan i det minste sette ting tilbake på plass, gå ut med søppel om den er full etc.. Men må minnes på og mases om alt sammen..
 
Her gjør jeg alt! Men så er jeg alenemamma også [emoji23]
 
Back
Topp