Hvem fortjener å vinne en Storksak i april??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Nominer en bruker i denne tråden som du syntes fortjener en Storksak Lucinda Sunset Orange!
52072_Storksak_Storksak-Lucinda_tote_Taupe_1.jpg

Nominer en bruker du syntes engasjerer, kommer med gode råd, skaper god stemning osv osv..
Vi kommer til å trekke ut en vinner blant de nominerte. (den nominerte trenger ikke å være på topp 100 listen, men det er en fordel)


Skriv:

Jeg vil nominere_____________, fordi____________________________!

De nominerte er:

Lutzern

RonjaR

Daim

Sara

Musemor

cesk 88

Kengu

Camilla_91

Spirelitens

Lykkeliten_86.

Totoro

FruJohnsen

klatremus lillemann

Minimeg

Orly

Gledeståre

mirell

Synnøve

Politifrue

Mamsemoms

Mayamoren

Desemberbaby15

Hope91

Princess Bubblegum

BMC

Superlilje

Kristin90

hemmeligfrøken

cosacita

sylvanas

Aninee

Fruktplukker

Helena81

Thaliz

smørblomst1

Frk. Tåkeland

Ingeniørfrue

Yummy_mummy

Tiia85

EJ

Stinefine

Frufrøken1991

Håpefull

Nusse84

CFB

Razika

Emiliemamma

Orly

Nense

Lillerose

Mamsemoms

Karma87

1+1

Shadow

TeMar

Amaryllis85

Lille Lykke

Venessiela

Malla89

NEKINNA2402

DRØMMEREN84

VICTORIAH

m&m mini

ToTette

FrøkenM

Caritas

Karma27

Fride

Rosahårdått

Hope90


 
Last edited:
Jeg vil nominere Lutzern, fordi hun sprer så mye god info om amming og barns utvikling.
 
Jeg vil nominere Ronja fordi hun alltid er så blid og positiv

Så vil jeg nominere Daim fordo hun alltod har en koselig kommentar

Musemor og Sara for å holde oversikt over innlegg og være en gid drivkraft på innlegg når tamara kommer med krav :)


Å cesk 88som kom inn som frisk pust i skravletråden og har humor
 
Last edited:
RonjaR for å alltid skravle med meg og alltid være positiv

Kengu fordi hun er den hun er og underholder meg når jeg kjeder meg :p

Daim fordi hun alltid kommer med gode ord ❤️

Camilla_91 fordi hun alltid er vennlig og er en man kan ha en god prat med :)
 
Tamara fortjener den for å organisere så mye gøy rundt topp 100, alt fra de fine premiene til de morsomme utfordringene for å få dem avslørt. Men mistenker at hun ikke godtar seg selv som kandidat? Knall om hun gjør det.

Ellers er det så mange. skal komme tilbake med begrunnelser når jeg er hakket mindre forkjøla
 
Jeg vil nominere Camilla_91 fordi hun er kjempe snill, hun sprer masse glede i skravletråden.

Så vil jeg nominere RonjaR for hun er en reser på å skravle :) hun skaper god stemning og sprer masse glede.
RonjaR for å alltid skravle med meg og alltid være positiv

Kengu fordi hun er den hun er og underholder meg når jeg kjeder meg :p

Daim fordi hun alltid kommer med gode ord ❤️

Camilla_91 fordi hun alltid er vennlig og er en man kan ha en god prat med :)
Tnåå. Søte dere ❤ :D
 
Jeg vil nominere Ronja fordi hun kom som et friskt pust på termingruppen vår etter noen mnd og holder liv i oss fortsatt :-*
Og fordi hun ligger på topp over forumets mest aktive i løpet av alle år med nesten 200 000 innlegg :-D Du er rå!!
Ingen over - ingen ved siden :-D
 
Jeg vil nominere Lykkeliten_86. Inne på prøveforumet er hun rene orakelet av kunnskap og gir utrolig mye støtte og visdom til oss som er der :)
 
Tamara fortjener den for å organisere så mye gøy rundt topp 100, alt fra de fine premiene til de morsomme utfordringene for å få dem avslørt. Men mistenker at hun ikke godtar seg selv som kandidat? Knall om hun gjør det.

Ellers er det så mange. skal komme tilbake med begrunnelser når jeg er hakket mindre forkjøla
Takk takk, men nei, det går ikke.

God bedring :) Plei deg selv godt
 
Jeg vil nominere Totoro:)

Hun er aktiv på store deler av forumet, men først og fremst en super jente på termingruppen:)
Hun oppdaterer oss jevnlig på skravletråden om vi er i rute på topp 100 blant annet:D
 
Back
Topp