Hvem fikk navneønsket sitt?

Vi foreslo begge fler navn som ble nedstemt av den andre. Valget falt på et navn jeg foreslo og som han umiddelbart falt for, så da ble det det :)
Vi brukte ikke spesielt lang tid på å velge navn, gikk vel et par dager etter vi fikk vite kjønn på OUL.
Guttenavn hadde han klart fra før vi ble gravide, men så ble det jo ei jente :)
 
Tror jeg foreslo begge navnene, men begge var enige og fornøyde med de :) Han fikk bestemme mellomnavnet om det blir gutt ;)
 
Brukte dere lang tid på å bli enige om navn, hvem fikk ønsket sitt?

Var den andre uenig, eller ble dere sikre med en gang?
Vi finner ikke noe navn vi. Gubben har flere forslag, men de er så dårlige:hilarious: Så når jeg kommer på hva bolla skal hete så blir det nok det:happy:
 
Med første så hadde vi termin samtidig som broren min, og begge ventet gutt. Han kom en dag og sa at han hadde funnet et fint navn han ville ha, og jeg falt umiddelbart for det navnet og sa at det ville jeg ha om de ikke skulle ha det. Senere den dagen i familiebesøk så sa han det igjen og betydningen av navnet var noe som passet sånn til oss at alle bare lo, og broren min sa; det kan dere ta. Det gjorde vi! [emoji4] med denne frøkna har det vært vanskelig og vi er ikke helt i mål enda. Mannen har et som han holder på, og nå heller jeg litt mot det [emoji4]
 
På første foreslo jeg og mannen var helt enig.

På andre foreslo tanteungen min. Og vi begge var enige :p
 
Jeg [emoji1303] Fordi han likte det, og hadde ingen alternativer som var viktig for han.
 
Her har jeg bestemt navnet på begge ungene samt etternavn;) men det er rett og slett fordi han ikke kom med noen ordentlige forslag.. Men har var jo enig alikevel på en måte:):playful:
 
Vi brukte lang tid på å finne navn. Han tror vi ble enige, men han har faktisk glemt at jeg overtalte han. :laughing025
 
Back
Topp