Hvem feirer du jul med?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Samme hvert år?
 
Vi feirer hjemme. Meg, mannen og kidsa. [emoji173] Elsker det, og har ikke tenkt å endre på det.
 
Feirer vanligvis med min søster og familien, og våre foreldre.
 
I år er det med min familie (foreldre, farfar, søster med familie), neste år er det med mannen sin familie ( foreldre, søster med familie). Annethvert år.
 
Nei Vi har hatt en fire års rullering. Siste år av rullering i år:)
 
Vi feirer alltid hjemme jeg, samboer og barna. Mine foreldre og lillebror er her hvert tredje år, svigermor har vært her de siste 4 årene. I år blir hele gjengen samlet igjen:Heartred
 
Vi feirer annethvert år med min og mannens familie.
 
Vi har pleid å bytter på å feire med mannens familie og med mamma, men tar det litt som det kommer fra år til år. Jeg merker jeg ser litt frem til en jul med bare oss tre her hjemme, men sir ingen ting.
 
Feirer som regel hos svigers, men ifjor ble det i Singapore (bare samboeren og meg) pga jobben hans, og i år blir det hos besteforeldrene mine siden jeg har termin 4 januar og ikke vil reise noen plass (svigers bor 4 timer unna oss og 2 timer unna sykehus).
 
Jeg å samboer bytter på hvor vi feirer jul, i fjor feiret vi med svigerfar, i år feirer vi med vår mor. Neste år blir det vell svigermor vi feirer med.

Gleder meg så til denne jula, første gang jeg faktisk har gledet meg til jul, å oppleve gleden via min datter, hu er nå 7 mnd blir å være 8 i jula, så blir gøy dette her ja :)
 
Feirer med nærmeste famille på begge sider. Vi har så liten familie både jeg og mannen, så det går bra :)
 
Etter at vi fikk barn, så har vi feiret annenhvert år med han sine foreldre og min mor og søstrene mine :) Skulle egentlig feire med mamma og di i år, men de reiser til New York så da blir det julefeiring hos svigers :happy: Har termin midt i desember, så er også en mulighet for at julaften (for min del) blir tilbragt på sykehuset, men da reiser uannsett mannen og ungene til svigers :)
 
Har vært litt forskjellig. Første jula med barn i år, så da har vi invitert til jul hjemme hos oss. Tenker at vi stort sett gjør det slik fremover
 
Det varierer

Vi er hjemme. Noen ganger kommer svigermor. Noen ganger kommer mine foreldre. Og noen ganger bare oss og ungene
 
Hos svigers med min manns søstre og bestemor.
Samme siden vi ble sammen. :)
 
Veksler hvert 3.år mellom våre.

1. Mamma og pappa
2. Svigerfar
3. Svigermor og mann
 
Vi er hjemme, og annenhvert år kommer svigers. Ellers er det bare oss 4, og synd å si det, men det er det beste :)
 
Back
Topp