Hvem er med på å skravle litt mer neste uke? Eller i alle fall mandag i første omgang?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
(Bare for dem som er interessert i å skravle for gøy og for Tamara. De som ikke ser poenget kan gå videre til neste tråd :) )

Tamara forteller at vi for tiden skralver 3-4000 innlegg for dagen.

Engang hadde vi utfordringer på å skravle 10 000 pr dag, og vi KLARTE det! Det er en ganske enorm forskjell altså.

Tamara spurte også om vi ville prøve å pushe det litt neste uke.

Jeg savner litt liv å røre. Jeg savner både fart i skravletråden, aktivitet på underforum og på generell. (Men nei jeg personlig gidder ikke hverken diskutere fargen på sokkene mine, bh'n eller en heftig vaksinedebatt ;) Men fritt frem for den som vil. Det hender til og med fortsatt at jeg lar meg dra med i en og annen debatt av et gjennomdebbatert tema...)

Jeg tenkte vi tar stat ved midntatt (for dem som ikke vet hva jeg mener, tar skjermbilde av forumstatistikk som viser totalt antall innlegg) så regner vi ut og ser hva vi klarer.

Mer enn 3-4000 i alle fal!! Eller?
 
Får ikke skravlet så mte i morgen men skravler så mye jeg kan så litt blir det
 
Jeg skal gjøre så godt jeg kan med en sykling i hus ;)
 
Hvem er våkne 12 og gir oss start-stat?
 
Jeg er på jobb på dagen hver dag, og har avtaler på kvelden hver eneste dag denne uken så vil dessverre ikke få bidratt så mye, men skal prøve å hjelpe litt
 
Yeaaa!! Jeg er klar :)
 
Back
Topp