Hvem drømmer du om?

Frozar

Elsker forumet
Novembergull 2017
Marshmallows 2022
Natt til i går drømte jeg at jeg hadde sex med mannen.
Så jeg kom til å tenke litt på at hver gang jeg drømmer at jeg har sex,så er det med bare med han.
Hvor kjedelig er ikke det da??!:p
Han kan jeg jo ha sex med når jeg vil:happy090

Så til spørsmålet mitt:
Drømmer du om mange forskjellige mennesker,eller er du som meg som holder seg til ektefellen/kjæresten/partner?
 
Bruker gjerne ikke drømme at jeg har sex så har ikke kommet bort i den problemstillingen:)

Men har mange andre rare drømmer bla annet at jeg var i et bryllup, det det plusselig dukker opp personer jeg gikk i klasse med for årevis siden og som jeg egentlig aldri hadde noe med å gjøre. Synes det er merkelig hvordan det plusselig dukker opp personer man hverken har tenkt på, snakket med eller hørt noe om på evigheter.
 
Har vel skjedd noen få ganger, men det er med helt ukjente. Har ikke vært spesielt deilig, bare rart og foregått i noen sekunder bare. Før drømmen går over i noe annet eller jeg våkner.

Men husker en drøm at jeg lå i totalt mørke med noen som la seg oppå meg, og jeg skjønte overhode ikke hvem det kunne være! Litt usikker var jeg, men tenkte at jaja, jeg kjenner vel fort om det er mannen eller ikke, så jeg spredde bare beina jeg [emoji23] Var jo litt pirrende og. :p
 
Drømte igår natt senest at jeg hadde sex med mannen og en annen person :hilarious: jammen mye rart man skal drømme ;)
 
Drømmer mye rart.. ofte er det en miks av det jeg er opptatt av for tiden. Kan også være noe jeg leser eller ser på TV rett før jeg legger meg.
 
Hender det dukker opp en tidligere elsker som gjorde et skikkelig inntrykk i senga. Men det er stort sett mannen altså!!
Er det dårlig gjort å ikke ha dårlig samvittighet??
 
Husker ikke hvem jeg har meg med i søvne må jeg innrømme. Husker som regel at det var en veldig god drøm da [emoji39] Ikke så mye mer enn det [emoji39][emoji39]
 
Jeg har drømt flere ganger at jeg holder på med noen andre enn mannen. Har ikke gått hele veien tror jeg ikke da. Så kommer jeg plutselig på at jeg er gift, og får da skikkelig dårlig samvittighet. Sukk ^^
 
Jeg har drømt flere ganger at jeg holder på med noen andre enn mannen. Har ikke gått hele veien tror jeg ikke da. Så kommer jeg plutselig på at jeg er gift, og får da skikkelig dårlig samvittighet. Sukk ^^
Ingenting å få dårlig samvittighet for! Hva man drømmer har ikke sammenheng med hva man ønsker:) Sånn i de fleste tilfeller ihvertfall:p
Jeg skulle ønske jeg hadde litt spennende drømmer om andre en mannen:p
 
Jeg drømmer av og til om sex med folk jeg ikke engang liker :p

Hovedsakelig handler sexdrømmene om mannen, og jeg våkner nesten alltid av orgasme etter sånne drømmer, så jeg håper ikke jeg stønner på ordentlig når jeg styrer på i drømmene mine :hilarious: har ikke dårlig samvittighet for det akkurat, orgasmer er bra for helsa!
 
Ingenting å få dårlig samvittighet for! Hva man drømmer har ikke sammenheng med hva man ønsker:) Sånn i de fleste tilfeller ihvertfall:p
Jeg skulle ønske jeg hadde litt spennende drømmer om andre en mannen:p

Nei altså jeg får dårlig samvittighet i drømmen altså :)
 
Har noen ganger drømmer om andre og når jeg våkner får jeg kjempedårlig samvittighet og blir uvel[emoji28] Det er jo absolutt ikke noe jeg tenker på eller har lyst til så at jeg drømmer det synes jeg er kjemperart. Og ekkelt
 
I natt drømte jeg at jeg var hos tannlegen. Og han var skikkelig brutal og skulle trekke alle tennene mine uten bedøvelse.
 
Drømmer helt villit og det er alltid den :O haha...
Ikke så mye sex drømmer, men drømmer mye rart...
 
Back
Topp