Hvem andre var det som ventet tvillinger?

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Mener å huske at det var ett par til her som ventet tvillinger, men husket ikke hvem.. (og orker ikke scrolle meg gjennom alle samtaler her inne;))

Hvordan går det med dere?
 
Eg var på ein tidlig ultralyd i dag, er i veke 15 no, og då fekk vi vite at det er to små gull i magen:happy:
Så no sitt vi her å er litt sjokka og veldig spent på det som skal skje:)
 
Eg var på ein tidlig ultralyd i dag, er i veke 15 no, og då fekk vi vite at det er to små gull i magen:happy:
Så no sitt vi her å er litt sjokka og veldig spent på det som skal skje:)
Så gøy! Gratulerer :)
Har dere barn fra tidligere?
Hehe, litt av ett sjokk ja... vi har visst det fra uke 8, så vi har hatt litt tid på å fordøye det ;)
Deler de anlegg, eller har de alt "for seg selv" ? :)
 
Takk☺️ Nei vi har ikkje barn frå tidligare, så dette blir spennande dei deler ikkje anlegg, har alt for seg sjølv det er vel det beste etter slik eg har forstått det
 
Takk☺️ Nei vi har ikkje barn frå tidligare, så dette blir spennande dei deler ikkje anlegg, har alt for seg sjølv det er vel det beste etter slik eg har forstått det
Ja, det er det beste :)
Hvordan følges du opp?
 
No har eg nettopp funne ut at det er tvillinger så har ikkje heilt fått snakka om den oppfølging enda. Fått time til ordinær ultralyd og har en jordmor time om 3 veker som var bestillt før eg fann ut at det er tvillinger. Snakka så vidt med fastlegen min i dag om evt. sjukemelding snart, eg har en fysisk krevande jobb så må nok begynne trappe ned litt snart. Har ei veldig grei fastlege og trur jordmødrene her eg bur har god kapasitet slik at en kan nesten få kome så ofte en vil å fekk høre det ville bli fleire ultralyder, så føler meg trygg på at eg skal få ei god oppfølging gjennom graviditeten
Kva veke er du i no? Å korleis er oppfølginga der du bor?
 
Men så bra, greit med okei fastlege og jordmortjeneste da :)
Jeg er 16+2 i dag. Følges opp med ultralyd og time på sykehus hver 14. dag. Jordmor følger jeg vanlig program foreløbig.

Har vært sykemeldt fram til nå, men skal begynne i ny jobb om halvannen uke. Jeg begynner i den, og håper jeg står han av en stund :)
Men er blitt ganske tidlig stor, og kjenner at det er en god del ting som er vanskelig å gjøre allerede...
 
Går bra her komt meg til 31+1 i dag, ingen problem så langt i svangerskapet så veldig glad for det men merker det begynner å bli tungt no korleis går det med deg?
Så bra :) Var skikkelig tungt egentlig den siste mnd. for meg iallefall!
Har vært på sykehus de siste 2 ukene, tvillingene ble forløst med keisersnitt fredag i forrige uke (uke 33), grunnet utvikling av TAPS.
De ligger på nyfødtintensiven begge 2 - men det går sakte men sikkert framover :)
 
Så bra :) Var skikkelig tungt egentlig den siste mnd. for meg iallefall!
Har vært på sykehus de siste 2 ukene, tvillingene ble forløst med keisersnitt fredag i forrige uke (uke 33), grunnet utvikling av TAPS.
De ligger på nyfødtintensiven begge 2 - men det går sakte men sikkert framover :)

Gratulerer med tvillingene:) bra det går framover og lykke til i tida som kjem:Heartred
 
Back
Topp