Hva ville du bli når du ble stor?

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Og hva ble du?

Jeg har oppigjennom årene villet bli bl.a. lege, frisør, interiørdesigner, arkitekt. Ble barnehagelærer :)
 
Mamma
Lege eller lærer

Er regnskapsfører. Og mamma.

Aldri angret på at jeg ikke ble lege. Men i snitt to til tre ganger i året på at jeg ikke ble lærer. Men hadde jeg blitt det hadde jeg ikke møtt min mann og ikke hatt disse barna
 
Forfatter, skuespiller eller bibliotekar.

Ble helsesekretær [emoji6]
 
Det er bare flaut ...modell,veiarbeider og klovn :hilarious:veiarbeider ville jeg pga. da var det mange menn:eek::rolleyes: Tidene forandret seg heldigvis og jeg har blitt vernepleier :D
 
Ville bli popstjerne
Ble helsefagarbeider
 
Jeg ville bli veterinær, politi, lege eller advokat.

Holder på å utdanne meg innenfor administrasjon og ledelse, drømmen er å drive med personalledelse og salgsledelse.
 
Skulle bli jagerflypilot eller gymlærer.

Ble fysioterapeut og nå sykepleier. Skal etter planen bli anestesisykepleier etterhvert.
 
Det er bare flaut ...modell,veiarbeider og klovn :hilarious:veiarbeider ville jeg pga. da var det mange menn:eek::rolleyes: Tidene forandret seg heldigvis og jeg har blitt vernepleier :D
Modell, veiarbeider og klovn faktisk [emoji23]
 
Jeg skulle bli film- og musikkjournalist eller popstjerne (som alle andre).
Endte opp som sykepleier, med planen om å gå videre til intensiv eller kreft senere :)
 
Ville bli tannlege. Har vært tannhelseassistent nå en stund, men.. Har ingen offisiell tittel.
Skulle kanskje funnet meg noe å bli. :S
 
Frisør, popstjerne og skuespiller..
Ble barne- og ungdomsarbeider
 
Jeg ville bli ridelærer, men jeg kommer til å bli barnehagelærer [emoji4]
 
Back
Topp