Hva ville dere hatt i kalendergave?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hvis dere selv kunne velge hva dere skulle ha fått, dersom noen skulle lage en julekalender til dere - hva hadde det vært? Hva er ting dere tenker er fint å få? :) Alle svar er lov, enten det er helt uskyldige ting som hårstrikk, eller litt mer 18+ svar ;) Kostnad er av mindre viktighet, så lenge det er noe dere tenker er ok å få i en slik setting. Vær ærlige! :p
 
Som voksen ville jeg satt pris på å fått ting som jeg kan bruke eller spise. Strikker, kondomer, sjokolade osv [emoji28] ev sokker, truser, solbriller. Altså, kommer ann på hver enkelt interesse da [emoji111]️
 
  • Liker
Reactions: LSB
Sokker, undertøy, kremer, shampo, såpe, sminke, hårstrikker, hårbørste, spastæsj, vin, sjokolade, små interiørting osv
 
Hmmm. Julepynt, juletrepynt, julemarsipan, hobbysett til å lage ting til jul, julebrus, sokker, ansiktsmaske etc
 
Ting jeg sjelden kjøper til meg selv uten «anledning» som strikketøy, oppskrifter, knapper, garn, stoffer, syoppskrifter og fancy lakris.
Eller ting jeg alltids har bruk for som deo, dusjsåpe, sokker, undertøy, servietter og lys
 
  • Liker
Reactions: LSB
Hobby ting (penner, washi, stensiler og klistremerker), neglelakk, sjokolade og bøker.
 
  • Liker
Reactions: LSB
neglelakk, øredobber, sjokolade, julepynt.... Jeg synes å lage til MEG hadde vært langt enklere enn å lage til min mann...
 
Får kalender av mannen :). Sjokolade, annet morsomt godteri, hårstrikker, badebomber, julepynt, sokker og puslespill er noen av tingene jeg har fått og setter pris på.
 
Hobbysaker, klistermerker, telys, Shampo, deodorant, håndsåpe, hårstrikk, flaxlodd:)
 
Sjokolade og flaxlodd :p
 
Hårstrikk, sjokolade, tyggis, flaxlodd, øredobber, sokker, tannkrem, deo, body lotion etc.
 
Hårstrikker - de er stor forbruksvare
Sminke
God ansikt eller håndkrem
Neglelakk
Hårpynt
Juletrepynt
Smykker
Godteri
 
Sykalender :angelic: (Populært i dei norske nettbutikkane)

Eg laga øl-kalender til gubben i fjor!
Vi har aldri gitt kvarandre kalender før, men eg hadde berre lyst å gjere det, vise han litt ekstra oppmerksomhet. Forventer absolutt ingenting tilbake :)
 
Litt smågodter, kanskje en god vin den 24.
Småe gøyale dippedupper, de har mye kule små ting på TGR butikken, ganske billig også :)
(Regner med du tenker på voksen kalender?)
 
Mine ønsker ville vært:

gavekort på steam
gavekort på kino
"gavekort" på middag laget av kona og filmkveld sammen
"gavekort"på massasje av kona
sjokolade
flaxlodd
øl
sokker eller boxere trengs også stadig
 
"Gavekort" på hjemmelaget middag
Kinodate
"Gavekort" på massasje med happy ending ;)
Glidemiddel
Kondomer
Terninger fra kondomeriet eller slik som forteller hvilken stilling og hvor ;)
"Gavekort" på en koselig bakedag
Pene servietter
Duftlys
"Gavekort" på tur sammen til ett julemarked
"Gavekort" på en cafètur sammen
Sminke
"Gavekort" på filmkveld - julefilm seff + popcorn!
Julepynt
Morsomme pepperkakeformer
Hobbyting
Ullsokker
Undertøy
Flaxlodd (f.eks bokstavflax)
Juletegneserie
Julemagasin
DIY julepyntpakke fra hobbybutikk eller lignende
Neglelakk
Hårspenner
Øredobber med julemotiv (rimelig og morsomme fra Glitter)
Vanter
Lue
Isskrape til bilen


For meg er det mer viktig at det er en tanke bak og en mening med gaven, enn at den skal være dyr og flott. Ting man kan gjøre sammen og tis sammen betyr mer enn dilldall..
 
Back
Topp