Hva vil du strikke?

Er det noen her som har strikket sokker til bord og stoler? Eventuelt vet hvordan det kan gjøres så lett som mulig?
Jeg kan å strikke fram og tilbake, men har lyst til å utvikle evnene. Og jeg trenger beskyttelse til bord og stoler :)
 
Er det noen her som har strikket sokker til bord og stoler? Eventuelt vet hvordan det kan gjøres så lett som mulig?
Jeg kan å strikke fram og tilbake, men har lyst til å utvikle evnene. Og jeg trenger beskyttelse til bord og stoler :)
Har ikke hørt om det en gang [emoji39] Må googles gitt :D
 
Har kjøpt garn og 2,5 pinner i dag, så nå skal jeg prøve meg på babysokker og babylue fra nøstebarn [emoji4]
Tror sokkene skal gå greit, men lua er jeg spent på [emoji85]
 
Tvitvi :D Sikker på du klarer deg fint !

Hun damen i nøstebarn-butikken sa det bare var å ta med seg strikketøyet og komme innom hvis jeg stod helt fast, så lue skal det bli! [emoji1][emoji1]
Kjekt at det finnes så mange grupper på fb, forum og sånn man kan spørre også da!

Blir koselig å at mini skal ha på seg ting jeg har laget [emoji177]
 
Hun damen i nøstebarn-butikken sa det bare var å ta med seg strikketøyet og komme innom hvis jeg stod helt fast, så lue skal det bli! [emoji1][emoji1]
Kjekt at det finnes så mange grupper på fb, forum og sånn man kan spørre også da!

Blir koselig å at mini skal ha på seg ting jeg har laget [emoji177]
Veldig god hjelp å hente da ja :D

Veldig koselig er det [emoji169]
 
Jeg holder på med et babyteppe. Jeg har også lyst til å strikke en genser til ungen vår kommer, men jeg vet ikke om jeg tør... Jeg har prøvd å strikke genser til meg selv 2 ganger før, og begge har havnet i uff-containeren.
 
Back
Topp