Hva var i dagens kalenderluke?

Kengu

Forumet er livet
VIP
For dere som har kalender til dere selv eller barna, hva fikk dere i dag?
 
Snuppa fikk sjokolade og det vil hun få til julaften ;) Men idag var det olaf på sjokoladen og hun var overlykkelig :D
 
Frøkna fikk hårbøyler og storebror fikk fotballkort.

Og så har vi pyntekalender, der vi setter frem en pynteting til nisselandsbyen vår hver dag.

Og hver vår skrapekalender ;-)

Så vi har fått litt av hvert å åpne ;-)
 
Liten sjokoladebit til mini :)
 
Her var det armbånd med lys i for å synes når det er mørkt. De er litt dyre, men synes kjempegodt i forhold til vanlig refleks. :) også er det jo ikke noe som er mer morro enn lysende gjendstander i mørket ;)
 
Null og niks. Må fikse sjokokadekalender eller flaxkalender I morgen :)
 
Tannbørster i pakkekalenderene til begge ungene☺ De har sjokoladekalendere i tillegg da som broren min har kjøpt til de:)
 
Jenta mi fikk en to-pk med sokker! Hun var storfornøyd! Ville ha på seg det ene paret, og det andre måtte hun ta med seg i barnehagen for å vise... :) Svigermor har kjøpt inn til kalenderen, så jeg aner jo ikke hva hun får :)
 
Fikk en krans i flaxkalenderen min :p
 
Aktivitetskalender: Lage og pynte pepperkakehus. :)
 
Sjokolade til meg :) han fikk smake en liten bit av sjokolade. Men det ble bare i dag. Haha..
 
Jentene får kalender av mormor.
I dag fikk de ull balaklava fra name it.
 
De fikk lysende badeender i pakkekalenderen. (Men kun storebror sin funket, dessverre)
Og så har de hver sin lego kalender som de fikk av svigermor.
 
Spidermanntattoveringer til 6åringen og sånne gull og sølvtattoveringer (Flash tattos d heter ?) til 8 åringen :)
 
Back
Topp