Hva var første tanke når du fant ut at du ventet flere enn 1?

M

Moderator Eve

Guest
Hva var første tanke når du fant ut at du ventet flere enn 1?
Lykke? Tårer? Fortvilelse? Redsel?
 
Sjokk, men 2 barn under 3år ved oul var vi lite forberedt på å bli 4 barns foreldre. Og så raste jo tanke på alt vi måtte ha (spesielt ny bil og større hus).
 
Jeg fikk panikk :help . Har ledd mye. Min måte å takle stress på, og det irriterer mannen grønn ... Hehe... ;) t
 
Lykke :) Vi var forberedt på det siden vi satte inn to egg, men hadde aldri trodd vi kunne være så heldige at det skulle ende så godt etter 3 IVF forsøk. Jeg har alltid følt jeg aldri kom til å få barn. Redselen for risikosvangerskap kom like etter, er straks 20 uker på vei og kjenner fortsatt på angsten om noe går galt. Noen uker igjen nå, så tror jeg at jeg endelig kan legge fra meg det meste av angsten.
 
Lykke :Heartred
 
Begynte å gråte! Første tanke var alt som må kjøpes nytt, Av bil, utstyr og ett hus som har for lite soverom.

Men nå har vi fått kjenne på det noen dager og begynner å glede oss! :)
 
Jeg fikk panikk, begynte å gråte hysterisk med noen latterutbrudd innimellom. Gynekologen lurte på om det gikk bra med meg.. Så gikk resten i svart, husker ikke resten av dagen. Vi var på tul fordi jeg trodde vi hadde mistet siden jeg hadde blødd så mye og hatt intenst vondt (ikke ulikt da jeg mistet i sa noen mnd før). Så når han sier ; her har vi et hjerte som banker! Oooog her har vi et til ! Da rablet det for meg. Det gikk over etterhvert da, og man overlevde både svangerskapet og spedbarnstiden. Mine blir tre i sommer :)
 
Viste på forhånd av UL at jeg var gravid, dro inn på føden formiddagen for hadde hatt smerter i magen gjennom natten.
Var litt panisk for jeg trodde det var noe galt med barnet , så under UL sa legen at det ikke var rart jeg opplevde litt smerter i magen/livmoren for jeg venter tvillinger. Jeg var så lettet at ikke noe var galt selv om det var jo ett sjokk men gleden tok overhånd med en gang [emoji7]. Samboeren ble veldig glad , selv om det var ett sjokk for han å plutselig få vite vi skal ha to stykker[emoji170].
 
Jeg fikk panikk, begynte å gråte hysterisk med noen latterutbrudd innimellom. Gynekologen lurte på om det gikk bra med meg.. Så gikk resten i svart, husker ikke resten av dagen. Vi var på tul fordi jeg trodde vi hadde mistet siden jeg hadde blødd så mye og hatt intenst vondt (ikke ulikt da jeg mistet i sa noen mnd før). Så når han sier ; her har vi et hjerte som banker! Oooog her har vi et til ! Da rablet det for meg. Det gikk over etterhvert da, og man overlevde både svangerskapet og spedbarnstiden. Mine blir tre i sommer :)
Jeg hadde omtrent helt lik opplevelse i dag! Dro på TUL fordi jeg var overbevist om at vi hadde mistet igjen. Fikk se to akkurat passe store med fine hjerterytmer! Gråt og lo om hverandre [emoji13]
 
Back
Topp