Hva var det viktigste i din fødebag?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Var sjokoladen i baggen det viktigste du hadde med deg? Eller var det kanskje mobilladeren slik at du aldri gikk tom for strøm? Eller var det de søte plaggene til babyen? Eller noe helt annet? Hva var det aller viktigste du hadde med deg i baggen når du skulle føde?
 
Vannflaska mi [emoji7] hadde ikke klart meg uten, hverken under fødselen eller på barsel!
 
Vannflaska mi [emoji7] hadde ikke klart meg uten, hverken under fødselen eller på barsel!
Skulle til å si det samme :p
Den og lua som den litt frosne babyen min brukte på barsel (sykehuset hadde av en eller annen merkelig grunn ikke lue).
Men det var kjekt at vi hadde med hurtiglader til mobiene også..
 
Babyklærne, mobil og pc. da fikk jeg kommunisert med mannen min og venner og fikk tatt bilder av babyen.
 
Vannflaska og sjokoladen
 
Babyklærne, de klærne sykehuset hadde var litt vel små til gutten min. Kommer ikke til å bruke sykehuset sine babykær neste gang heller. De va så harde, rare og ukofortable for lillemann.
 
Med nr 2; smokk. Han hadde så sinnsykt sugebehov og melka kom så fort at en liten periode bare puppet han helt til alt kom opp igjen, så ny runde. Ble mye bedre når han fikk smokken etter en god amming for da klarte han beholde melken [emoji4]
 
Klærne og toalettsakene mine, og alt det som trengs daglig. Ellers tok jeg med noen ting som tilhørte lillemor, for å ha noe positivt å fokusere på under fødselen. Men fødselen gikk så fort at jeg ikke fikk brukt noe av det. Veldig glad for at jeg tok med kameraet da :)
 
Snacks og drikke til barsel!!!! Hadde korte intense fødsler.

Og hadde jeg ventet nr tre skulle jeg tatt med bæretøy. Turte ikke med nr to, siden de er så små og annerledes som nyfødte men det hadde vært så mye enklere å komme seg rundt da.
 
Klær og toalettsaker så jeg fikk dusjet, og klær til babyen.
 
Toalettsaker og tøfler. Eller hadde jeg faktisk fint klart meg uten alt det andre. Pakket mer spartansk med nummer to enn med nummer en også.
 
En 12pk med vannflasker jeg kjøpte på Coop og mobilladeren.
 
Vannflaska, litt snop, brus, og laderen til telefon!!
Neste bag er mye slankere!! Kun et skift til meg og baby [emoji23] trenger jo ikke klær på føden!!
 
Massevis av skift til nr. 2 som gulpet ut hele antrekket åtte-ti ganger om dagen!
 
Back
Topp