Hva var det siste du sydde?:)

d64bcbf67bca96793b4a6e88efa2c830
denne kjolen :)

Den var kjempe fin!
 
Først må jeg si at dere er super rå flinke!! Jeg skal starte nå med å prøve meg på babynest, men hva anbefaler dere å starte med om man er helt nybegynner? Vet bare hvordan man håndterer en symaskin :p
Jeg har sydd endel, men jeg klarer ikke babynest !
 
Så fint !! Hvordan får du den pølsa med fyll inni ? Det synes jeg var det vanskeligste !
Hun jeg fylte med på på YouTube brukte putefyll fra en pute ;)

Men jeg fikk mamma til å hjelpe meg ;) Jeg tok hele hånda igjennom og dro den over ;) I tillegg så er det stretch stoff så det var litt lettere ;) Men ville ikke anbefalt å bruke steretch med tanke på syingen, helt stretchi :p
 
Hun jeg fylte med på på YouTube brukte putefyll fra en pute ;)

Men jeg fikk mamma til å hjelpe meg ;) Jeg tok hele hånda igjennom og dro den over ;) I tillegg så er det stretch stoff så det var litt lettere ;) Men ville ikke anbefalt å bruke steretch med tanke på syingen, helt stretchi :p
Hmm okei ! For jeg kjøpte en sånn diger forkant som jeg rullet, for å så prøve å dra dem igjennom, var en helt grusom prosess..men putefyll hørtes lurt ut !
 
Hmm okei ! For jeg kjøpte en sånn diger forkant som jeg rullet, for å så prøve å dra dem igjennom, var en helt grusom prosess..men putefyll hørtes lurt ut !
Ja det var det jeg gjorde også ;) rullet den sammen og dro igjennom, men du bør få hjel av en;) slik at du kan dra og den andre trer på trekket ;) Ja putefyll var ikke dumt :)
Ta en titt på hva hun gjør ;)

https://youtu.be/zjf4V1fPAzA
 
Så mye fint dere syr :) Har lyst å prøve meg med symaskinen.... Sydde et babynest for ca 2,5år siden.... Utover det har jeg kun strikket...
 
image.jpeg
Akkurat ferdig med en babysovepose
 
Back
Topp