Hva var det siste du spiste?

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Ikke lenge til vi når målet for og få skjult [emoji5]
Men hjelper på med tråder som dette [emoji1]

Hva var det siste du spiste?
 
Hveteboller, har spist tre stykker i dag for det er det eneste som har hjulpet mot kvalmen [emoji13]
 
Hveteboller er så godt [emoji7] Jeg kan ikke ha pga. Irritabel tarm [emoji29]
Det er det, har irritabel tarm jeg også, så har måttet velge mellom oppblåst eller kvalme, lei av å være kvalm så valgte oppblåst i dag [emoji23]
 
Det er det, har irritabel tarm jeg også, så har måttet velge mellom oppblåst eller kvalme, lei av å være kvalm så valgte oppblåst i dag [emoji23]
Haha, ja det er ikke lett.. jeg ender opp med og sitte på do jeg.. Blir både oppblåst og må på do hele tiden [emoji53]
 
Haha, ja det er ikke lett.. jeg ender opp med og sitte på do jeg.. Blir både oppblåst og må på do hele tiden [emoji53]
Uff, dogåinga får jeg egentlig kun hvis jeg får i meg laktose, så er vel "heldig" sånn sett, bollene ga meg "bare" luft [emoji13]
 
Uff, dogåinga får jeg egentlig kun hvis jeg får i meg laktose, så er vel "heldig" sånn sett, bollene ga meg "bare" luft [emoji13]
Kanskje det er laktosen som gjør det med meg også? [emoji12] Er ikke så veldig flink til og holde meg unna laktose... [emoji29]
 
Back
Topp