Hva var det fineste noen sa til deg da du var gravid?

M

Moderator Steffen

Guest
Fikk du noen kommentarer eller råd som virkelig varmet? Hva var det fineste noen sa til deg under svangerskapet? Hvem sa det? :)
 
Har fått overraskende mye kompliment. :) har ikke et spesifikt.
 
Mannen min har sagt og sier mye fint. Som når jeg er lei meg og klager over at jeg ikke orker eller får gjort noe, at jeg føler meg ubrukelig. Så sier han at jeg gjør noe kjempeflott og viktig, og bærer fram barnet vårt. I tillegg så gjør han jo alt for meg. Alt av husarbeid og det meste med treåringen også (er jo nesten «alenepappa» for tiden fordi formen min er så dårlig). Så det er vel så mye hva han gjør som hva han sier. ❤️

Synes ikke noen andre sier så mye bra egentlig. Ikke noe spesielt jeg kan huske. Da jeg raste ned i vekt pga. Kvalmen og oppkasten fikk jeg masse komplimenter fordi jeg var så slank og så så godt ut...... Det var nok ment pent men jeg synes det er en forferdelig holdning. Det er ikke om å gjøre å være slank i graviditeten. Også føles det rart å få høre at man ser så godt ut når man føler seg dritt.
 
Det fineste komplementet kom fra en eldre dame på nesten 100 år. Hun sa "du blir bare penere og penere for hver dag som går". Jeg var da stor og tung, følte meg akkurat ikke så veldig fresh.
 
At jeg kom til å bli en god mamma og at ungen var utrolig heldig [emoji171] dette kom fra en ungdom på jobben, så varmet veldig!
 
At jeg strålte og var fin gravid.
At jeg kom til å bli en god mor
 
Veldig mange som sier og har sagt lenge at jeg ser så bra ut. Det er veldig hyggelig, for jeg ser ikke akkurat det samme i speilet selv du.
 
At jeg kledde å være gravid. Og at jeg kom til å bli en flink mamma [emoji173]️
 
Var en eldre mann som stoppet meg i butikken en gang. Husker ikke hva han sa. Men han kommenterte at jeg hadde en flott mamma mage [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp