Hva var det første du tenkte da graviditetstesten viste positiv?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
"Aaah, var det derfor jeg spiste dobbelt så mye til middag i går kveld enn hva jeg pleier å gjøre, i tillegg til den stooore bollen med et tonn av is og 3 boller?"
 
Jeg ble overlykkelig, og begynte å gråte[emoji7] Ble glad og nervøs om hverandre da veien hit har vært lang. Og så ble det test hver morgen for å se om det blir stigning , og foreløpig stiger det fint[emoji4]
 
Jeg ble svimmel og begynte å gråte. Trodde jeg hadde mareritt! Hahahaa!:p
 
Sa i mitt stille sinn "oh shit", deretter "nei-nei-nei" og ble videre veldig tankefull :p det klaffet litt dårlig med at jeg har takket ja til ny jobb, men det får bare stå sin prøve :) trodde ikke jeg skulle få ny jobb, derfor passet det veldig godt å prøve på en liten en under de omstendighetene som rådet :D sa til samboer tidligere at dette helt sikkert kom til å skje haha :p
 
Endelig ❤
 
Først skjønte jeg det ikke, turte ikke å tro på den lille streken. Så når jeg litt senere var ute av huset begynte jeg å gråte. Er det virkelig endelig vår tur!? Nå er jeg bare så glad. Og ganske redd, for det er så så tidlig og jeg har allerede rukket å glede meg så mye!
 
Jippi, endelig :) Men har ikke sunket helt inn enda... Tok en digitaltest to dager etter forventet mens.
 
Ha ha så to røde streker. Trodde de skulle være like kraftige så jeg måtte spørre min mann om det var riktig eller feil.
 
Prøvd i 2 år.. tenkte at dette må være feil, så tok 6 tester , alle positive, 1 blodprøve som visste at HCG var forhøyet , og idag var jeg hos gynekolog som bekreftet at jeg er 4+2 [emoji170][emoji173]️ og det så veldig fint ut [emoji5]
 
Back
Topp