Hva var det første du tenkte da graviditetstesten ble positiv?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Klarte du å tenke noe konkret eller ble det full tankekaos i hodet? :)
 
Jeg ble lykkelig. Annonserte det på en Ikm tråd på forumet. Fikk masse gratulasjoner og begynte å gråte av det(frykt & glede) siden dette er min tredje gang med første barn [emoji4]
 
Idet jeg snudde testen, før jeg så svaret, tenkte jeg at kjønnet var gutt, og når jeg så det stod Gravid, ble jeg kjempeglad, samtidig som det var uvirkelig [emoji4]
 
Håper det blir noe av det denne gangen.. Vært negativ helt til jeg så hjertelyd på TUL <3
 
Ble så lykkelig og overrasket, siden jeg hadde sa 4 uker før den testen! Sprang og omfavnet samboer som ikke trodde på det! Måtte rett på apoteket å kjøpe digital dagen etter! ❤
 
Ble kjempe glad!! Men tok lang tid før det gikk opp for meg. Tok flere dager før jeg forsto at det virkelig var sant [emoji38]
 
En uke tidligere hadde jeg sagt til mannen at nå skjer det noe, det føles som om noe fester seg. Så jeg var rimelig sikker når jeg tok testen :):Heartpink Veldig glad men med en liten tanke om at det fort kan å galt. Mistet i november i uke 16 så vet så alt for godt hva som kan skje. MEN jeg er positiv og håpefull for spiren vår :love7
 
" Holy Shit :eek: Endelig er det vår tur :joyful:"

Testa på do på kjøpe senteret i byen mens typen satt i bilen (skulle bare handle test, mennklarte ikke vente:hilarious:) løp ut til mannen og var full jubel i bilen :joyful:
 
Back
Topp