Hva var det første du kjøpte til babyen i magen?

M

Moderator Tone

Guest
Hva var det første kjøpet?

Har du handlet inn vogn, seng osv?
 
Et par sokker symbolsk i uke 5 og en kjole med tilhørende body etter TUL i uke 14.

Vi er mer eller mindre ferdig med alle innkjøp nå :)
 
Et par tøybleier var det første jeg kjøpte. Den ene hadde Harry Potter - mønster. :)

Den første store tingen var bedside crib.
 
Det første vi kjøpte, var etter oul da vi fikk vite at det blir ei jente :) Da valgte jeg en rosa body med matchende lue, og pappaen valgte en batman-body med svart truse og lue:hilarious:
Seng får vi lånt, stellebordet er på plass og vogna er bestilt <3
 
Det første jeg kjøpte var en body med påskriften
''I am proof that God answer prayers''.
Kjøpte den i den vondeste tiden i prøverørsprosessen for å holde motet oppe.
Blir litt spesielt når babyen skal bruke den :)
 
Er dere flink til å slå til når det er først tilbud, eller venter dere med å handle inn det meste?
 
En body med teksten: Made with lots of love and a litte science <3
 
Er dere flink til å slå til når det er først tilbud, eller venter dere med å handle inn det meste?

Vi har handlet veldig mye på salg og kjøpt etter hvert som det har vært salg. Å vente har aldri vært aktuelt uavhengig av pris.
 
Første jeg kjøpte var en mengde nyfødtklær på nettet da jeg ikke klarte vente lenger en ukes tid før OUL (ca uke 18).
 
Er dere flink til å slå til når det er først tilbud, eller venter dere med å handle inn det meste?
Jeg har handlet nesten alt brukt på finn.no, og noen ting (som bilstol og bilstolpose) på salg. Bare småting som er kjøpt til fullpris.
 
Jeg kjøpte barneklær i denne helga. Jeg er i uke 30 pga usikker på kjønn. Fikk det endelig bekreftet tidligere i uka.
Jeg har ett barn fra før og har mye tøy og sånn ting men noen ting skal kjøpes for eksempel : seng via finn.no, vippestol. Tripp trapp stol har vi allerede. Mangler bare New born sete.
 
Back
Topp