Hva syns du ?? =)

~~Happybody~~

Betatt av forumet
Da er det høst og på tide med "rundvask" oppå hodet... Skal til frisøren, men vet ennå ikke når... Holder på å lete etter sveis på nett som ser tøft ut. [:D]
 
Legg gjerne ved bilder av sveiser du syns er litt tøffe....
 
Her er noen, hva synes du ?
(jeg har fall/krøller i håret så kan ikke ha helt "rett" sveis....)

 
Slik ser jeg ut nå






1 





2





3


4


5
 

6


7



8


9



10
 
Hmmm, kommer litt an på hvor lang tid du kommer til å bruke på ordne frisyren hver morgen, det..?[8|]
 
ORIGINAL: Orly

Hmmm, kommer litt an på hvor lang tid du kommer til å bruke på ordne frisyren hver morgen, det..?[8|]

 
Når jeg er hjemme ordner jeg ikke frisyren, men når jeg skal ut blandt andre mennesker så tar jeg meg som regel "god" tid .
 
ORIGINAL: **mam**

jeg synes bilde nr 3 og 5 var kjempefint frisyrer[:)] Ellers vil jeg råde deg til å spørre frisøren, de har ofte gode tips om hva man kler godt i forhold til ansiktsform osv osv[:)]
Kanskje du kan printe ut bildene, evnt de du liker best, å høre hva frisøren sier?[:)]
Lykke til, det blir nok godt med en forandring, det er det alltid[;)][:)]


Jeg er i litt sånn der "klipp-bare-du-så-ser-jeg-etterpå-om-jeg-kler-det-eller-ikke" humør for tiden + at jeg ikke er redd for å gjøre noe med håret. Det vokser ut igjen  [:D]
Har så lyst på en sveis som ikke er "meg" i det hele og store, er lei av den samme "sveisen" som egentlig ikke er noe sveis ...
 
Syns nr 5 er fin [:D]
 
Back
Topp