Hva syns dere om navnet..

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Ivana?

Det er egentlig ikke min stil, men av en eller annen grunn så liker jeg det litt likevel :p
jeg ønsker egentlig et navn på I dersom vi får en jente <3 det er ikke mye å velge i syns jeg..

(nei, det er ikke inspirert av Ivana Trump :p)
 
Jeg hadde tenkt at du var inspirert av Trump, men det trenger jo ikke være sånn for andre.

Hva med Isa, Ina, Ine, Ida, Irene, Ilona, Irja, Iliana, Iselin, Ingrid, Ingeborg, Inger, Ingvild? :)
 
Hvis en av dere har østeuropeisk opphav så er det vel greit?

Hvis ikke: jo det er fint, men litt rart navn for et helnorskt barn.
 
Jeg hadde tenkt at du var inspirert av Trump, men det trenger jo ikke være sånn for andre.

Hva med Isa, Ina, Ine, Ida, Irene, Ilona, Irja, Iliana, Iselin, Ingrid, Ingeborg, Inger, Ingvild? :)

Frykta det ja Hehe :p

Jeg heter et av dine forslag, men Ine og Ingrid er "på listen" :) ellers er flere av de "tatt" i omgangskretsen. Men takk for forslag :)
 
Frykta det ja Hehe :p

Jeg heter et av dine forslag, men Ine og Ingrid er "på listen" :) ellers er flere av de "tatt" i omgangskretsen. Men takk for forslag :)

Vi slet veldig med å finne guttenavn, men hadde sikkert 12 jentenavn på listen.
Vi tenkte som dere, at noen navn var "brukt opp" av noen andre, men så bestemte vi oss for at det tross alt egentlig ikke spiller noen som helst rolle, fordi vårt barn er en egen person, og at ingen har dødd av å være "Thomas.S" e.l. ;)
Vi ventet også til babyen var født før vi bestemte oss (ikke bare fordi vi ikke ville vite kjønnet før), så vi kunne se hvem h*n var.
Det var helt tydelig for oss at han passet navnet han fikk, når vi begynte å bruke det, selv om han fremdeles heter like mye "lille fining" og andre kose navn. ;)
 
Ja du har et poeng der :) har heldigvis goood tid å tenke på, så skal vel klare å finne ut av det :p
 
Jeg syns Ivana var fint, og tenkte absolutt ikke noe på østeuropeisk.. koblet det som et moderne norsk navn jeg :p Syns godt det er et navn dere kan bruke selv om dere er helnorske :)

Enig i at navn på I kan være vanskelig, men andre navneforslag på kan være Ingeborg, Isabell, Isabella, Iris, Ingalill, Irene, Ida, Ina, Iselin :)
 
Jeg syns Ivana var fint, og tenkte absolutt ikke noe på østeuropeisk.. koblet det som et moderne norsk navn jeg :p Syns godt det er et navn dere kan bruke selv om dere er helnorske :)

Enig i at navn på I kan være vanskelig, men andre navneforslag på kan være Ingeborg, Isabell, Isabella, Iris, Ingalill, Irene, Ida, Ina, Iselin :)

Hyggelig å høre, da er der håp :D :p

Takk for forslag. Mitt navn er nevnt, 3 er i omgangskretsen, men 2 av de skal jeg vurdere :)
 
Jeg synes det var fint :)
 
Syns Ivana er fint jeg, syns også det høres litt russisk ut, men det er da ikke noe galt med å hente navn fra andre kulturer om man liker de.
 
I disse tider tror jeg dessverre de fleste vil tenke Ivana Trump... Andre fine navn på I:

iana
ilja
ilsa
ines
iril
iris
irmelin
isa
isabel/isabella
ingrid
ingeborg
iselin
iva
 
Back
Topp