Hva synes du om ønskelister?

Skjønner hva du mener Kengu! Men likevel så synes jeg det er greit. Er ofte veldig vanskelig å kjøpe gaver til andre, synes jeg da.. og da kunne det vært greit for meg som giver å ha noe å forholde meg til. I tillegg må det jo være bra å ende opp med å få gaver man faktisk trenger eller hadde lyst på? :) Men, må jo være frihet for å bevege seg ut av listen og da. Hvis det er noe spesielt man har veldig lyst å kjøpe til noen.
 
Jeg elsker ønske lister, de som er litt åpne. Type kjøkken utstyr, ull klær, lego osv...
Ikke kari traa rosa ullgenser.. Da vet de jo hva gaven blir så det er ikke like gøy:) men fordel å få noe man trenger:)
 
Elska å få ønskelister og gi ønskeliste. Synes det er så mye bedre å få noe man trenger istedenfor at folk skal bomme.
Når eg lager ønskeliste lager eg ei lang liste i forskjellige prisklasser som eg sender til alle. Da har folk litt å velge mellom og det blir gjerne ikkje dobbelt opp av ting heller. Irriterer meg over ønskelister der eg kun får en ting til svar, særlig om det er en dyr ting. Men da spør eg gjerne også om eg kan få fleire ønsker.
 
Back
Topp