hva synes dere om trekant?

Haha, er du seriøs? [emoji23] her ønsker jeg meg grunnen til spørsmålet, og en mening fra din side også!
Jeg er yay og gubben nay [emoji14] så sånt blir det ikke på oss gitt!
 
Haha, er du seriøs? [emoji23] her ønsker jeg meg grunnen til spørsmålet, og en mening fra din side også!
Jeg er yay og gubben nay [emoji14] så sånt blir det ikke på oss gitt!

jeg bare lurer på kordan folk flest tenker om det, jeg er yay men kona er nay, så ville se om det er sånt med de fleste andre også.
 
Nja? Kommer vel veldig ann på hvem det i så fall er med og om det kjennes rett ut for alle involverte.
 
Om jeg hadde vært singel, så kanskje.
Men jeg har ingen ønsker om å se min mann i en seksuell setting med noen andre enn meg og jeg ønsker heller ikke at han skal ville se meg med noen andre.
Sex er for meg noe som deles kun mellom oss to.
 
Vel, i like yngre dager når jeg var singel, så var jeg med på sånt :p Men nå som jeg har fast partner, så er det ikke aktuelt! Det er fordi jeg ikke vil dele min partner med noen andre, og fordi sex bare er en greie mellom oss to nå :)
 
Nay for meg å være med.

Men jeg syns ikke noe spesielt om det. Jeg ville ikke gjort det, men hva andre gjør får de velge selv, så lenge alle er enige og over seksuell lavalder [emoji6]
 
For min del nay.. men folk får gjøre som de vil, tenker ikke noe spesielt om folk har lyst, så gjerne for meg, men jeg blir ikke med!
 
Nay, nope, absolutt ikke. Jeg har ikke selvtilliten til det.. ikke føler jeg meg komfortabel med å dele samboer med noen heller.
 
Oppskrytt, både det og firkant. For mye armer og ben til at man får konsentrert seg 100% om det man gjør, uansett hvor digg alle "komponentene" måtte være hver for seg. Mye logistikk. :p
Mulig det er annerledes når det ikke er en "Devil's three-/ foursome," men jeg tviler.

Hvis jeg plutselig hadde vært singel, eller om mannen og jeg skulle finne en dame vi begge liker som er keen så hadde jeg sikkert ikke sagt nei om sjansen bød seg... Men når man aldri kommer seg ut av huset sammen, og ikke har tid for seg selv som par til noe spesielt "utagerende" blir det jo vanskeligere. :p
Det er ikke noe jeg går og tenker på at jeg savner eller lengter etter.
 
Been there done that og det er veldig oppskrytt og "messy". Så uaktuelt for oss
 
jeg bare lurer på kordan folk flest tenker om det, jeg er yay men kona er nay, så ville se om det er sånt med de fleste andre også.

Kan jeg spørre om hun er "nay" til begge "typer" trekant, eller bare til å ha med en annen dame?
Jeg opplever at de fleste som er mot trekant er det fordi de ikke vil se partneren sin med en annen av samme kjønn som seg selv, fordi man er redd for å bli "upstaged" av den andre mannen/dama.
Hadde du selv godtatt å ha med en annen mann, eller er det konseptet å ha med en annen dame som er "tenningspunktet?" :)
 
Det var tider når man var ung :)

Nei nå når jeg har en mann.

Har sakt ja viss jeg har vært singel igjen :)
 
Vi har hatt en håndfull trekanter med andre damer, men jeg har blitt mindre og mindre interessert i damer etter hvert. Så da er det ikke så spennende for meg lengre med trekant med annen dame. Hadde jeg fått med en annen mann, ville jeg nok vært interessert. Men det er ikke noen av partnerne mine så interesserte i.
 
Nei, jeg kunne ikke ha tenkt meg det! Sex skal skje kun mellom meg og mannen min.
Men andre må få lov til å gjøre det hvis de vil, så lenge alle parter er enige.
 
Back
Topp