Hva strikker du på?

Ferdig med disse til julegaver. Snøløv, acneinspirertgenser, dahliatopp og sikksakkskjørt.

16500a6127ff66d0a3f678ecb9b8af57.jpg
 
Hjertevotter
 
Jeg har strikket sånne til min far, mor, bror,søster og datter. Mangler bare et par til mannen nå. Tror også at jeg har garn til et par til meg selv også, men det blir ikke før etter jul.
f3e04efc228124d5e39f76235f970b56.jpg
De var kjempekule! Finnes det mønster på de noen plass?
 
Holder på med gult sikksakkskjørt nå :) Til meg selv #egostrikk
 
Denne :)

DCC32EB3-10E3-437A-A609-3EF00DAF743C.jpeg
 
Lenge siden jeg har svart.

Kjekkasgenser til eldste er på pinnene

Snøløv til mellomste ble ferdig montert sitt helg, den har lagt med halvparten av knappene festet siden lenge før jul...

Og yngstemor på to går og sier "Ej å genser!"

Hun har jo ikke mindre enn to strikkede heldresser så jeg hadde ikke tenkt å strikke genser til henne egentlig...
 
Lenge siden jeg har svart.

Kjekkasgenser til eldste er på pinnene

Snøløv til mellomste ble ferdig montert sitt helg, den har lagt med halvparten av knappene festet siden lenge før jul...

Og yngstemor på to går og sier "Ej å genser!"

Hun har jo ikke mindre enn to strikkede heldresser så jeg hadde ikke tenkt å strikke genser til henne egentlig...

Du får gi henne en av storesøskenes gamle ;) Eller strikke flittig (og gjerne i neste størrelse) :)
 
Du får gi henne en av storesøskenes gamle ;) Eller strikke flittig (og gjerne i neste størrelse) :)

Ingen av dem har hatt strkkagenser i str 2 år. Hvor tror du de heldressene kommer fra ;)

Jeg har lovd å strikke NOE til henne etter kjolen til stroebror, og muligns en genser til neste vinter ja. Fortsat hr hun også da heldress, men sånn mer til pent, kan hun jo få en lik snøløv som søsteren har
 
Kjolen til storebror? Kjole? Nei. Jeg strikker GENSER til storebror.
 
Jakke til hentesettet :)

3221B28A-85E2-4320-AA43-E80ADF1F66B7.jpeg
 
Lily cardigan til meg selv.
#Tofargetbestefargenser til mannen
Sokker til mannen
 
OLivesstrømpebukse i gammelrosa til frøkna i magen, men tenker den blir med kant nederst (hva heter sånn kant med annenhver vrang rett?) til fordel for hel fot. Tenker det er mest praktisk på sommeren :)
 
OLivesstrømpebukse i gammelrosa til frøkna i magen, men tenker den blir med kant nederst (hva heter sånn kant med annenhver vrang rett?) til fordel for hel fot. Tenker det er mest praktisk på sommeren :)
Sånn kant heter vrangbord :)
 
Strikker ei rillestrikka jakke i sennepsfarga Arwetta, ei Faunajakke i gammelrosa Duo, og en del andre ikke-baby-relaterte ting. Skal også strikke Olives strømpebukser uten fot, har strikka ei fra før i kitt og kjøpt ei brukt med fot i naturhvit. Tenker den neste må bli enten pudderrosa eller dyp burgunder :) har så mange strikkeplaner for baby, spørs om jeg rekker alt..
 
Back
Topp