Hva strikker du på?

585618376bb9a11b5222fb82e21b8483.jpg
har virkelig et hjerte for ankersmønstere :) denne ankersdrakten strikkes i dropsbabymerino str 3-6 mnd :) [emoji170]
 
fd62cb45f33cc0e43c648cb7daa9b4e6.jpg


Tenkte jeg skulle strikke videre på denne i dag. I går endte jeg med å rekke opp mange omganger så ble smule irritert[emoji85]
 
Jeg skal begynne på osloanorakken, kjappstrikka drakt, mor signe babyteppe og djevellue :)
 
For øyeblikket, ingenting.... holdt på med en liten baby-kjole, men endte med at svigermor tok over prosjektet :p
Er mye jeg skulle ha lagd og prøvd meg på, men jeg skulle gjerne hatt litt mer tålmodighet...
 
Her har jeg begynt med en sengeslange, 6 dager til termin og håper den rekker å bli ferdig :)
 
Holder på med mor signe teppe nå :) Og en sparkebukse i babymerino. Andre planer:

Hvit heldress
Flere sokker (strikke de lengre)
Babypose kjøpt her inne i beige flette
Babyjakke som passer til buksen
Olivasstrømpebukse

Og sikkert mer ;)
 
Jeg holder på med et skjerf til lillemor, og en ny lue til lillejenta. Skal lage en lue til lillemor også, må bare få tak i mer garn og en ny rundpinne.
 
Babyteppe. Utrolig deilig å vite at det ikke er noe montering eller sying eller noe som helst når jeg har strikket ferdig. Har to ferdigstrikkede gensre som har ligget umontert i en pose i flere år nå, de går rett til uff i neste ryddesjau... Ja, så lat er jeg, tydeligvis. (det skal sies at de ikke ble noe fine heller, så hadde nok ikke gått med dem om jeg så hadde montert dem).
 
Jeg har strikket sånne til min far, mor, bror,søster og datter. Mangler bare et par til mannen nå. Tror også at jeg har garn til et par til meg selv også, men det blir ikke før etter jul.
f3e04efc228124d5e39f76235f970b56.jpg
 
I dag strikker jeg på sparkebukse med fot fra nøstebarn :)
 
Strikker på en mariusgenser med batman logo i rosa og sokker
 
Monsterbukse :)
 
Back
Topp