Hva strikker du på?

Nope! En runde her og gjemme noen der....bruker litt tid på dem da, gjør ikke noe at det tar lang tid før de blir ferdige.
Ene gensern her har vel ligget i 2 mnd snart. Er så lei den
 
Ene gensern her har vel ligget i 2 mnd snart. Er så lei den
Samme her, har nettopp ferdigstilt en jeg begynte på i mars...og nå er jeg i gang med en jeg starta på i sommer ei gang. Ting tar tid, men ferdige blir de. Eller så er det bare å rekke opp.
 
Samme her, har nettopp ferdigstilt en jeg begynte på i mars...og nå er jeg i gang med en jeg starta på i sommer ei gang. Ting tar tid, men ferdige blir de. Eller så er det bare å rekke opp.
Må få den ferdig [emoji23] Julegaven til svigermor. Søren også liksom
 
Kjøpt litt ulike oppskrifter i det siste:

IMG_7132.JPG IMG_7131.JPG IMG_7134.JPG IMG_7135.JPG IMG_7136.JPG
 
Så mye fint! Har Ingen Dikkedarercardigan på pinnene nå :) hvor er den nederste hvite dressen fra?

Tenkte strikke den litt lenger enn planlagt da jeg heller kan bruke den med underkjole og strømpebukse :)

Pakke-løsning fra Garnius. Heldress uten mønster ;)
 
Kostet ikke mye heller :)
Så den, men blir litt tykk for min smak. Blir nok heller å strikke en nøstebarndress i tynn ull eller liknende :) forresten tror jeg at jeg har en ulldress liggende, men den blir nok for liten til vinteren her.
 
Så den, men blir litt tykk for min smak. Blir nok heller å strikke en nøstebarndress i tynn ull eller liknende :) forresten tror jeg at jeg har en ulldress liggende, men den blir nok for liten til vinteren her.

Har sett den "live" og er ikke så tjukk som man skulle forvente, men alt til hver sin smak :)
 
Har sett den "live" og er ikke så tjukk som man skulle forvente, men alt til hver sin smak :)
Neida, er jo ikke SÅ tjukk, jeg liker bare tynne dresser bedre, syns det er mer praktisk. Dog kjedeligere å strikke.
 
9b647ad99c94e8460e30fa0efa232e38.jpg

2c2ae3ccde1364c68cf2b10cda73c4d4.jpg

Ferdig med evighetsprosjektet mitt - tosidig vognteppe [emoji4][emoji3][emoji122][emoji126]
Anbefales som litt større prosjekt, varmt og godt og lunt [emoji173]
 
Kjappstrikkadrakta :)
 
Et enkelt vognteppe
 
Kjappstrikkadrakt :)

IMG_7146.JPG
 
Paelas Foldeshorts :) i sennepsgul alpakka fra Pickles, strikker foreløpig i nøytrale farger.
 
Back
Topp