Hva strikker du på?

Tusen takk ! For hjelp og alt. Ja. Jeg eeeelsker gult og oker [emoji7] Så måtte ha den. Har også kjøpt til en lilla da til eldste. Men minste må få gul [emoji7] Vil helst ha den selv også [emoji23]

Rålekker er din [emoji7]

Bare hyggelig :)

Jeg har strikket min av restegarn faktisk! I håndfarget garn fra knit_o_rama

93a697a2b4b858e51f4e7a6067273894.jpg


Hele settet er fra et hespe! [emoji5][emoji1303] har en hals fra før i rosa som jeg strikket da jeg teststrikket halsen. Ble masse brukt i fjor!
 
Bare hyggelig :)

Jeg har strikket min av restegarn faktisk! I håndfarget garn fra knit_o_rama

93a697a2b4b858e51f4e7a6067273894.jpg


Hele settet er fra et hespe! [emoji5][emoji1303] har en hals fra før i rosa som jeg strikket da jeg teststrikket halsen. Ble masse brukt i fjor!
Nydelig sett [emoji7]
 
Hals har jeg lyst på. Mønsteret er ikke så viktig. Men den typen modell. Ikke bare en runding slik mange er.
 
Så fin halsen blir :) ikke veldig ulik min :) god smak[emoji6] Hahaha!



Jeg har blitt ferdig med kjolen min, som ligger å tørker! Tar jo en evighet før den blir helt tør!![emoji30]

Men nå er jeg flink å strikker opp reste garnet med en gang! Duo og tynn silk mohair som skal bli en egenkomponert trekant skjerf i riller.

Hvordan ble kjolen? Fornøyd? Hvordan var den i størrelsen? Vurderer sterkt å strikke den jeg også:)
 
Hvordan ble kjolen? Fornøyd? Hvordan var den i størrelsen? Vurderer sterkt å strikke den jeg også:)

Den er stor i str! Jeg er m/L ca, men strikket overdelen i s.... men kunne klart meg med s over hele! Men ble fornøyd

ad13f200d8fdd1a913b56ba6b77245ce.jpg
 
Så fin!
Da strikker jeg S over hele. Vurderte M på underdelen, men dropper det:)

Jeg har sydd inn min litt i midjen til og med. Pickles sine str syns jeg ofte er store i str egentlig. :)
 
Såpass ja! Spørs om jeg kan vurdere om jeg skal gå ned på pinnestr da!

Kan være garnvalget mitt også da. Jeg brukte duo, og bomull syns jeg blir slappere...
 
Holder på med hjerteteppe til ei venninne som får barn i oktober
 
Nå er det ett løvlisjal på pinnene
 
Såpass ja! Spørs om jeg kan vurdere om jeg skal gå ned på pinnestr da!

Eg må opp i pinnestørrelse av å t på klompelompe sine oppskrifter. Men det er min feil at eg må. Men synst ikkje størrelsene er for store, de var helle for små før. Nå synst eg de passe fint..
 
Jeg er visst dronningen av uferdige hobbyprosjekt :p Går alltid på med friskt mot; i iveren handler jeg inn pinner og garn til nye prosjekter, setter i gang og.... møter plutselig på motgang... Så stapper jeg det i en pose og legger det vekk - og så ligger det der... for tiden har jeg en halvferdig hals liggende, flere kluter, et skjerf og litt diverse. Hadde ikke svigermor strikka ferdig klompelompeskjørtet mitt hadde det jammen ligget der enda det også ;)
 
Jeg har begynt å strikke opp et nøste med tynn alpakka mellom hvert fullførte prosjekt. Strikker to rillestrikka lapper, som jeg skal sy/hekle sammen til pledd etterhvert. Har så sykt mye alpakka i ca samme strikkefasthet. I sta fullførte jeg frynsete sjal, så nå strikker jeg første rute av dagens nøste.... tenkte å bite tenna sammen å strikke videre på kjørepose når nøstet er strikket opp.
 
Babysokker :) Skal fortsette på sparkebuksen når den siste sokken er ferdig!
 
Skal til å strikke siste ermer på en kjørepose:) strikka andre ermet og hetta i dag på to timer... etter å ha samlet støv i en mnd[emoji85][emoji85]
 
Back
Topp