Hva strikker du nå?

Min mor strikker hentesett :)
 
Kjappstrikkaskjørt og søtnoslue :) Og en Go'klompen jakke :p
 
Holder på med koseteppe fra klompelompe til mageboeren, og ellers har jeg noen ufoer: stolper/hals igjen på en nancykofte (som blei aaaaltfor liten og må selges- motivasjon- NEPPE!), en halv barnehagevott.

Har også kjøpt inn garn til snorkedress fra pickles, det blir første dress så det blir spennende!

Ser nå at jeg også har ett pannebånd til storesøster på pinnne :sorry:

Ellers har jeg planer om 1/2 genser/kofte til meg, siden nancyen ble for liten...

Har strikket mye til mageboeren og storesøster. Mye ligger på instagram på : made_by_kristin om noen vil se.
 
Holder på med koseteppe fra klompelompe til mageboeren, og ellers har jeg noen ufoer: stolper/hals igjen på en nancykofte (som blei aaaaltfor liten og må selges- motivasjon- NEPPE!), en halv barnehagevott.

Har også kjøpt inn garn til snorkedress fra pickles, det blir første dress så det blir spennende!

Ser nå at jeg også har ett pannebånd til storesøster på pinnne :sorry:

Ellers har jeg planer om 1/2 genser/kofte til meg, siden nancyen ble for liten...

Har strikket mye til mageboeren og storesøster. Mye ligger på instagram på : made_by_kristin om noen vil se.
Snorkedressen har jeg lyst til å strikke også. Ser så lettvin ut.
 
Strikker ullbukse til frøkna :) nettopp ferdig med en genser til henne så hun har noe varmt utover høsten og vinteren :)
 
Babyjakke i rillestrikk. Er på siste ermet nå.
 
Lysegrå heldress i str. 3 mnd. Skal strikkes og sy fast en rev på brystet av dressen etterpå også :)
 
Holder på med barnehagevotter nå. Etterpå blir det ny lue og hals til snuppa og så har jeg bestilt garn til en genser til 8-åringen :p

Har masse jeg har lyst å strikke, men ikke tid til alt :(
 
Onlinelue :)
 
Holder egentlig på med en av de nye Skappelgenserne til meg selv.... men når testen viste positiv, sank motivasjonen der betraktelig, så nå prøver jeg bare å bestemme meg for hva jeg skal velge å begynne på først til babyen☺️
 
Back
Topp