Hva strikker dere?

Tenker å begynne å strikke litt så snart høsten kommer, da er vi forhåpentligvis ferdig med den værste oppussingen i heimen også :joyful:

Blir nok noen klompelompe-luer i forskjellige farger, ulempen med ikke å skulle vite kjønnet :hilarious:
 
Har enda ikke kommet i gang, har garn og alt klart - meeen så var det å bli ferdig med det man holder på med først da :p
 
Skal prøve meg på en Oslodress, bare i veldig fint garn slik at babyen kan ha den på når vi drar hjem[emoji4] Har strikket noen Osloanorakker, så det hadde vært kult å få til en dress...
 
Skal prøve meg på en Oslodress, bare i veldig fint garn slik at babyen kan ha den på når vi drar hjem[emoji4] Har strikket noen Osloanorakker, så det hadde vært kult å få til en dress...

De har jeg ikke sett før, må googles ;)
 
De har jeg ikke sett før, må googles ;)

Oppdaget den ved en tilfeldighet, men synes den er råfin[emoji4] Skal strikke den i veldig fin og lett ull[emoji4]
 
Her blir det påbegynt david-jakke fra klompelompe om ikke så lenge - må bare bestemme farge først - som kan gå til begge kjønn, da vi ikke fikk vite kjønn 100% på OUL
Noen tips?.
 
Her blir det påbegynt david-jakke fra klompelompe om ikke så lenge - må bare bestemme farge først - som kan gå til begge kjønn, da vi ikke fikk vite kjønn 100% på OUL
Noen tips?.

Jeg er veldig glad i både gult, brunt og grønt. Den jakken er helt nydelig! Måtte Google den, og den er ikke i de to Klompelompebøkene jeg har, selvfølgelig! Men den fikk jeg også veldig lyst til å strikke. Den også... [emoji23]
 
Her blir det påbegynt david-jakke fra klompelompe om ikke så lenge - må bare bestemme farge først - som kan gå til begge kjønn, da vi ikke fikk vite kjønn 100% på OUL
Noen tips?.
Jeg elsker grønt, så her blir det nok mye grønt til den lille ;)
 
Jeg holder på å strikke gave til min ventende nevø. Har strikka kjappstrikkadrakten til paelas og kjekkaslue fra klompelompe. Bare noen babyboots igjen nå så kan jeg begynne på noe til frøkna i magen.
 
Kjøpt inn til brunt hentesett men treåringen mente jeg burde strikke til ham først om jeg skulle strikke noe så begynt på dinesaur genser til ham...
 
  • Liker
Reactions: SMD
Altså, her greide jeg å felle til hals der ermene skal være. På begge sidene av forstykket til jakken!! Skulle tro jeg hadde kommet i ammetåka allerede, ha ha!
 
I dag skal jeg kikke i den nyeste klompelompe-boken, gleder meg til å finne noen strikkeprosjekter til høsten.. og noe mamma kan kose seg med, hehe ;)
 
I dag skal jeg kikke i den nyeste klompelompe-boken, gleder meg til å finne noen strikkeprosjekter til høsten.. og noe mamma kan kose seg med, hehe ;)
Den har jeg så lyst til å kjøpe :) tror jeg må lurkike litt i den først for å se om det er noe jeg ønsker å strikke ;)
 
Måtte droppe et par projekter siden det blir gutt.
Men skal begynne på dette hentesettet fra klompelompe. (Er litt lys skittenblå den fargen jeg skal bruke)

20180809_134840-1134x2016.jpg
 
Holder på med vinterkongle-jakke fra klompelompe, skal strikke bukse også i samme mønster. Tenkte å strikke votter og luer også etter hvert, ullsokker overlater jeg til stemor, haha!
 
Back
Topp