Hva spiser dere når kvalmen kommer?

*SnartMammaTil5*

Flørter med forumet
Jeg er litt nysgjerrig på hva dere spiser når kvalmen kommer? Her har ganen min valgt alt fra appelsin til potetgull, saltstenger, burger og pizza[emoji85] Akkurat som som fett og krydder har hatt en effekt‍♀️
 
Alt som er mat her går ned :) samme hva, så lenge det kan tygges og svelges.
 
Er kvalm døgnet rundt, så jeg føler jeg spiser og spiser hele tiden[emoji57] Men knekkebrød, frukt,rundstykker blir det en del av som mellommåltid.
 
Knekkebrød, rundstykker, banan, ris og pasta. Kan endelig spise litt ordentlig igjen nå, men takler fortsatt ikke stekt kjøtt.
 
Her er det helst ikke noe fett eller middag
Men frukt, sjokolademelk, smoothie eller noe slikt lett [emoji16][emoji16]
 
Fast food av typen burger King, pizza, mc Donalds mat :(
 
Alt unntatt brødmat, det går ikke ned, fordi jeg vet det er vondt når det kommer andre veien[emoji23]
 
Det varierer fra omtrent dag til dag. Var gal etter jordbær, nå klarer jeg ikke smaken.
Måtte ha appelsinjuice til ALT - nå takler jeg ikke lukten
Mcdonalds noen dager - nå er det ekkelt
Biff- så stekte vi noen entrecote og sambo endte opp med å spise mesteparten av min mat :p

Nå går det i moreller, mat som er veldig sterk og uten for mye smak ellers.
Toast med syltetøy og knekkebrød med smøreost går bra.

Ikke vært plaget med kvalme, men takler liksom ikke annen mat enn det som er på ja- listen den dagen XD
 
Det varierer fra omtrent dag til dag. Var gal etter jordbær, nå klarer jeg ikke smaken.
Måtte ha appelsinjuice til ALT - nå takler jeg ikke lukten
Mcdonalds noen dager - nå er det ekkelt
Biff- så stekte vi noen entrecote og sambo endte opp med å spise mesteparten av min mat :p

Nå går det i moreller, mat som er veldig sterk og uten for mye smak ellers.
Toast med syltetøy og knekkebrød med smøreost går bra.

Ikke vært plaget med kvalme, men takler liksom ikke annen mat enn det som er på ja- listen den dagen XD
 
Spiste alt som var friskt og lett å spise. Orket ikke tanken på mat som luktet mye, var tungt fordøyelig eller fet.. ble mye salat den perioden :p
 
Back
Topp